Hier is Pleun weer eens.......

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden, ik laat ook weer eens iets van me horen, ik lees vaak mee, maar heb niet altijd de behoefte/kracht om te reageren, maar inmiddels ben ik weer bovenjan, dus vandaar.

Even in het kort voor de nieuwe bezoekers:

Sinds sept 04 hebben we een kinderwens, in nov. vorig jaar zijn we de Medische Molen in gestapt, HSG gehad en wat andere onderzoeken, maar niets kwam eruit. In maart van dit jaar zijn we doorgestuurd naar Rotterdam voor IUI.

Inmiddels hebben we 5 IUI behandelingen gehad en nog steeds geen resultaat, vorige week weer ongesteld geworden. Na flink wat tranen en teleurstellingen ben ik weer boven Jan hoor! 2 vriendinnen kwamen van het weekend vertellen dat ze zwanger zijn en dat komt altijd hard aan, maar goed, dat hoort erbij als je 32 bent zeggen we dan maar.

Ben maar is gaan dieeten om wat afleiding te hebben en dat werkt, ben inmiddels ruim 10 kg afgevallen, voel me super energiek en zit daardoor ook veel beter in mijn vel. Gelduitgeven doet het altijd goed op slechte momenten, dus heb vorige week mijn garderobe weer 'ns aangevuld met leuke kleren, en oh, wat knap je daar van op! Kan het jullie allen aanbevelen.

Een vakantie boeken doet het ook altijd goed, hebben wij ook gedaan en begin november vertrekken we voor 10 dagen naar Mexico, lekker weg van alles.

Deze maand doen we geen IUI, had er even genoeg van en we hebben er 3 achter elkaar gedaan en het is ook wel eens goed om je lijf even rust te gunnen. Ik kan bijna niet wachten tot ik weer ongesteld word, want inmiddels begin ik een beetje spijt te krijgen dat we het niet gedaan hebben, maar goed, even wat meer aandacht voor elkaar kan ook geen kwaad. Als IUI 6 mislukt, kunnen we meteen door voor IVF, er is nl. in ons ziekenhuis in Rotterdam geen wachtlijst en dat is wel prettig. Ik moet zeggen dat ik er ook wel aan toe begin te raken, want iedere keer een mislukte IUI, daar wordt je ook niet vrolijk van.

Ik hoop dat IVF bij ons meer geluk brengt.

Succes allemaal en tot horens,

Pleun

hallo pleun
hierbij wil ik even reageren ik weet wat je mee maakt niet best hoor
ik heb nu 3 keer iui gehad en geen reseltaat daar ga je gewoon kapot van en je wordt er gek van en ik heb nu afgelopen dinsdag een kijkoperatie gehad nu willen ze kijken dat het allemaal goed is en dat was gelukkig goed ze hebben wel uit voor zorg de eileiders doorgespoten en nu hebben we over 4 weken weer een gesprek met de gyn
nou we horen weer van mekkaar
en jullie heel veel sterkte meisie en een goede vakantie al vast
groetjes xxxjes annebel

Hoi Pleun,

ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Zelf heb ik 6 IUI's gehad zonder resultaat maar ben nu zwanger na eerste IVF poging.....dus......laat de moed niet zakken!

sterkte!       Evelien

Hoi Pleun,

Het is allemaal niet niks he?
Hoop, onzekerheid, spanning, teleurstelling.... alles zit erin.
Hartstikke lekker dat jullie op vakantie gaan en ik zou zeggen geniet er met volle teugen van en rust lekker uit!
En zoals meerdere wel eens gemeld hebben, ivf lijkt soms beter aan te slaan...
dus de hoop is nog niet verloren!
Fijne vakantie meid!
En succes en sterkte met alles!

Liefs Linnepinnie

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Het gaat momenteel hardstikke goed met me, dus we komen er heus wel. De vakantie laat nog even op zich wachten, want we vertrekken pas op 2 november as., maar goed, we hebben wel iets waar we ontzettend naar uitkijken in het vooruitzicht.

Knuffel van Pleun

Terug
Bovenaan