Hier maar eens voorstellen ...

Hallo allemaal,

na een aantal maanden op het zwanger worden forum gezeten te hebben denk ik dat het helaas  tijd wordt voor mij  om me hier maar eens voor te stellen...
Mijn vriend en ik zijn nu op 1 maand na een jaar voor het echie aan het proberen.
Ben bang dat we aan het begin staan van  de medische molen om zwanger te worden.
Ik zal eerst eens even vertellen waar we op dit moment zijn aanbeland en beginnen bij het begin.
In Mei '06 was onze 1e ronde voor het echie.
Tot in december heb ik een mooie regelmatige cyclus gehad van tussen de 30 en 35 dagen.
Na mijn ongi in december ben ik nog maar 1 keer weer ongi geworden???
Had een cyclus van 64 dagen!
En nu zit ik alweer op dag 54 van de volgende lange cyclus ... snap er helemaal niks meer van en merk aan mezelf dat ik me steeds meer zorgen ga maken of alles wel helemaal in orde is?!

Herkent misschien iemand hier iets in mijn verhaal?
Ik ben van plan om dinsdag mijn huisarts te bellen, wat denken jullie, kan hij hier iets mee?
Bij de vorige cyclus heb ik hem ook op dag 55 gebeld en toen was zijn antwoord: ,, wacht het nog maar even af, die ongi komt vanzelf als je niet zwanger bent".

Ga nu maar eens eerst dit forum doorlezen  zit me net te bedenken dat dat misschien wel een goed idee is.
Na de zoveelste negatieve test vanmorgen had ik opeens zoiets van ga me op dit forum voorstellen, want nu duurt het me te lang

Groetjesss en veel liefs,
Ashley.

Hallo,

Ik herken je verhaal wel hoor... Alleen heb ik nooit een normale cyclus gehad.
Altijd van die lange cyclussen....
Nou, dat schiet echt niet op.....
Heel frustrerend al dat wachten op een evt. menstruatie.

Gewoon bellen dinsdag en een afspraak maken.
Misschien mag je wel naar de gyn. voor onderzoek.

Heel veel succes!
grtjs mama Peet

Hoi! Wij zijn sinds april 2006 bezig voor een kindje (in maart met de pil gestopt) en ook nog niet zwanger. Ik ben wel regelmatig ongesteld. Meestal 31 dagen, soms iets meer, soms iets minder. Balen inderdaad als je een onregelmatige cyclus hebt! Dat lijkt me echt verschrikkelijk, voor iedereen trouwens, maar ook als je eerst wel regelmatig was.

Anyway, ik heb me dus ook aangemeld op dit forum. Wij hebben van de week besloten om, als ronde 13 niets oplevert, ook de huisarts te bellen.

Ik wens je heel veel succes hoor!

Terug
Bovenaan