Hier moet ik toch zo om lachen...... Wie volgt?

Ik moet toch zo vreselijk lachen als.....

Als Stef zijn fles op heeft, zeggen we altijd "opperdepop". Hij moet hier altijd heel breed van lachen, maar hij gelooft het niet. Als ik dan zijn fles laat zien en nog eens "opperdepop" zeg, dan pakt hij zijn fles vast en stopt hem zelf in zijn mond. Om dan daarna heel hard naar me te gaan lachen als er echt niks meer uit komt... Elke dag, elke fles hetzelfde... Hier moet ik nou zo om lachen....

Liefs Annet

hahahahaha
rick gaat bij elke fles als tie op is op de fles slaan van komt er nog iets en als dat niet gebeurt gaat hij huilen hahahahaahha na 5 sec is het dan weer over maar dat doet hij dus bij elke fles
groetjes priscilla

Als Kay zijn fles op heeft zucht hij heeeeeeel diep,.. Zo van hèhè.. dan kijkt hij me aan en schiet in de lach!

Ook als hij een scheetje laat kijk hij mij voorzichtig aan alsof hij bang is dat ik het gehoord heb. Als ik hem dan aan kijk en "poep" roep dan schiet hij heel hard in de lach en houd zijn handjes voor z'n snoet alsof hij zich schaamt haha..

Esmé mv Kay

Heerlijk he, die momentjes!

Na de fles kijkt Marit me met hele lieve ondeugende oogjes aan en zeg ik met een grappig stemmetje "is het buikje vollllll" en dan schatert ze het uit (liefst onder begeleiding van een luide boer) En als ik haar poepluier aan het verschonen ben ligt ze helemaal in een deuk als ik haar bips aan het schoonvegen ben.... Ik dan dus ook!!!

groetjes Monique

Terug
Bovenaan