Hier nog een, Chelsey heeft ook de 6 de kinderziekte!

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me de hele tijd al af waar die koorts nou vandaan kwam, maar nu weten we het...Wel zielig hoor, want de koorts is nu wel weg, maar ze is er niet helemaal lekker van dus ook hier veel knuffelen!!!

Groetjes Elise mv Chelsey

Hoi Chelsey,

Nou, jij ook al? Ik ben ook al ziek, maar mama knuffelt heeeeeel veel met mij en dat maakt mij toch wel weer een beetje beter. Ik kan dan ook heel zielig kijken en helemaal tegen mama aankruipen en niet meer loslaten, doe jij dat ook?

Heel veel beterschap!

Groetjes, Lyanne dochter van Marieke

Ach gossie
Iedereen is ziek zeg.
Heel veel beterschap en haar heel veel vertroetelen.

Oh ja vanaf volgende week komt Yoëll barendrecht onveilig maken dus opgepast

Hoi Lyanne,

Ik wil ook alleen maar tegen mama aanzitten en het liefst ook slapen, ze aait namelijk zo lekker of mijn hoofdje en mijn speen is ook weer favoriet, die geeft toch een beetje troost terwijl ik hem hiervoor eigenlijk niet meer wilde. Ik begin er nu ook wel een beetje geirriteerd van te raken, ik wil me gewoon weer lekker voelen en weer spelen!! Maar ja mama zegt dat het waarschijnlijk nog 2 dagen duurt, laten we dat maar hopen dan...Beterschap en geniet stiekem nog maar even van de knuffels en de aandacht, als   weer beter zijn hebben we het weer te druk voor andere dingen, hihi.

En Yoell kom je vanaf volgende week naar Barendrecht?? Het is heel leuk hier, heel veel kleine kinderen, dus je gaat je hier wel vermaken hoor!!!

Groetjes Chelsey, dochter van Elise

Tis maar voor even hoor.
Opa en oma gaan morgen op vakantie en dan mag ik bij mn tante spelen als mama gaat werken.
We gaan dan naar de kinderboerderij zei mn tante

Ooh leuk! Wij gaan altijd naar de kinderboerderij in lombardijen, en die is echt leuk, daar komen de geitjes altijd aan je handjes likken, hihi, en daar woont daar een hele grote varken en die heeft pas babytjes gekregen. Veel plezier!

Groetjes Chelsey

Terug
Bovenaan