Hier nog een die zeurt

A

Anoniem

Guest
sorry dames, maar ik wordt  er echt gek van en ben dus maar opgetsaan zo vroeg, dat slapen komt er echt niks van de hele nacht ben ik ondertussen al aan gewend, maar dat uitslag op me hele lichaam wat ik sinds gisteren gekregen heb weet niet waar het vandaan komt maar wordt wel gek van het krabbelen de hele dag en nacht, en weet niet wat ik aan moet doen doet pijn auwauwauw  en ben echt boos om .
 de laatste loodjes zijn echt niet leuk

Manal 35 weken precies vandaag

Goedemorgen Manal,

Hier nog één,die niet slapen kan.
Ik heb sinds kort van die vreselijke smetplekken in mn liezen...........en ooooooo die jeuken zo verschrikkelijk!!   Ik heb er zalf voor gekregen,alleen werkt het nog niet,dus ook ik krab me zo'n beetje een ongeluk,bah!

Dus meid je bent niet de enige,ik ga maar es even koffie zetten nog.

Sterkte met de laatste loodjes

Liefs,Ingrid

Hallo,
Hier nog iemand !! Ik ben al vanaf 4 uur weer wakker!
Ik slaap de laatste weken toch al best licht en lig maar te draaien, omdat ik niet lang op een zij kan liggen van de pijn.
Maar vannacht was het echt een RAMP !!
Manlief is de laatste week gigantisch onrustig in zijn slaap. Het enige wat helpt is volgens hem als ik ben bevallen..... sneu voor hem, maar 's nachts voor mij een ramp!. Gisteren de hele nacht naar zo'n zenuwkuchje liggen luisteren (overdag niets) en vannacht dacht hij dat onze dochter stikte (in zijn droom) en ging meneer bij haar kijken met als gevolg dat zei weer onrustig werd !!!
Toen dacht de buurvrouw.... ach... laat ik eens om 5 uur in bad gaan. De leidingen lopen door onze slaapkamermuur en de kraan zit ergens bij mijn hoofd !!!! Wat duurt dat lang zeg...... voor zo'n bad vol is......
Lig ik net te slapen gaat mijn Femkewekker af (mijn dochter ). Normaal slaapt ze tot een uur of 8...... nu dus niet !!!!
Sorry voor mijn geklaag, maar ik zit mezelf hier wakker te houden met flinke wallen onder de ogen !!!! Zal blij zijn als mijn dochter aan haar middagdutje toe is.... want mama is er al wel aan toe... haha
GR Tanja

Nou dames sterkte
Ik moet nog 4 weken maar heb nog niet veel te klagen. Ik voel me nog wel goed en vrolijk. Oke ik slaap ook niet super meer en heb wel de meest  bekende klachten maar ach ik vind het gelukkig nog wel te doen, maar goed dat kan ook binnen een week omslaan..... Ik geniet nu nog ff gelukkig

Monique

ik kan sinds de laastste 2 weken moeilijk slapen en overdag ben ik moe, maar ik doe expres geen middag dutje, want dan ben ik bang dat ik s'avonds helemaal niet meer slaap. mijn vriend voeld zich schuldig en probeerd wakker te blijven en dan is hij overdag een beetje kort lont.
wel lief dat hij sociaal erin is, maar voor mij is het beter als hij slaapt dan weet ik zeker dat hij de volgende dag lief voor me is en dat een van ons goed geslapen heeft.
verder heb ik geen klachten, behalve dat ik elk half uur naar de wc  moet.
gelukkig hoef ik nog maar 2,5 weken en dan heb ik de kleine heerlijk in mijn armen en dan is mijn vriend ook dolgelukkig, hij voeld zich zo schuldig omdat ik tot nu toe alles moet doen voor de kleine. heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij het ook zwaar heeft met mijn hormonen, want dat was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bij mij. dus eigenlijk mag ik niet klagen maar mijn vriend. haha

voor alle met jeuk: strooi je een hoedje met de mentholpoeder!!!! daarnaast in de liezen echt engelspluksel leggen met de zachtekant op de pijnlijke jeukende huid. Je kan dit oa bij de etos en anders de apotheek krijgen op een rol. trek een grote boksershort van manlief aan met pluksel in de liezen echt een toppert.

succes ermee!! cotje

Dank je Cotje,ik zal er eens naar op zoek gaan!
Kheb er trouwens nog nooit van gehoord,maar goed, als het maar helpt hè.

Liefs,Ingrid

Terug
Bovenaan