Hier nog een mama to be

Hallo Allemaal,

Ik lees al een poosje mee op het forum. En dacht ik post ook maar eens wat.
Ongeveer 20 april 2012 verwachten wij ons eerste kindje, we hebben de 20 weken echo gehad en weten al wat het gaat worden.
Al hebben we besloten dit voor de rest van de vrienden en kennisen en familie geheim te houden.
Hoe lossen jullie dit op?
Iedereen om ons heen willen het maar weten, terwijl wij zo iets hebben van mogen wij hier samen nog even van genieten.

Gefeliciteerd , ik verwacht ook eerste kindje op 7 april en wij hebben wel gewoon verteld dat meisje word omdat ik het niet voor me kan houden.

gewoon lekker voor jullie zelf houden! laat ze maar gokken!! 50% kans.. de verrassing is dan leuk in april.. Wij hebben het ook als geheimpje maar ik ben iemand die het moeilijk vind om mijn mond te houden en zou het liefst tegen iedereen het vertellen maar daarom is het fijn dat ik het hier wel kon vertellen :) hier zit verder toch niemand van familie of vrienden...

Gefeliciteerd met de zwangerschap, en gewoon doen waar jij je goed bij voelt, dus geheimhouden, ik ben echt iemand die het niet voor zich zou kunnen houden, maar ik weet het geslacht ook nog niet.. dus kan nog niets verklappen haha!

Gefeliciteerd, ja het is moeilijk het voor je te houden lijkt mij. Wij verwachten ons 2de kindje eind maart maar wij hebben het wel tegen iedereen verteld bij de 1ste ook.

Liefs RH

Ik vond het gezeur en gevis over het geslacht bij mijn oudste echt niet leuk. Ik heb de 2e keer gezegd dat ik het geslacht wist maar ik geheim wilde houden en het zou waarderen als iedereen die wens ook respecteerde en het er niet meer over zou hebben.

Wat een lieve reacties allemaal!!!

Wij hebben het aan niemand kunnen vertellen, omdat oma nogal zeurt over wat het wordt. Dit ondanks wij gezegd hebben dat wij het voor ons zelf wilde houden. En soms vind ik dat best moeilijk, nu denkt mijn vader omdat ik 1 keer der heb gezegd dat het een meisje wordt... Hahaha en hij zit er helemaal naast het wordt een jongen. Maar omdat wij bijde opa's willen verrassen met dit. Hebben wij gezegt niet vertellen...
Ook omdat oma nu al begind met namen verzinnen zeer vervelend ook...

Terug
Bovenaan