Hier nog een oktober mama!

Gisteren zijn om half 10 's avonds mijn vliezen gebroken. Nu is het wachten op de weeën, die moeten veeel vaker en regelmatiger gaan komen. Zo niet dan moet ik vanavond naar het ziekenhuis voor ctg en waarschijnlijk morgen inleiden... Hopelijk gaat mijn lijf dadelijk aan de slag met de weeën!

Hadden het nog totaal niet verwacht aangezien ik vandaag pas 37,3 weken ben.

Spannend allemaal, want morgen zijn we waarschijnlijk papa en mama!

Tot snel! Xxx
 
Waaauuuw super! Hopen dat de weeen goed op gang zijn gekomen en je nu heerlijk je baby in je armen hebt...!! We zijn net zover...hoop stiekem dat t hier ook niet lang meer duurt! Succes!
 
Lieve Suus,

Wauw, wat spannend zeg! Hopelijk gaat je lichaam zelf snel aan de slag met de weeën en zijn jullie morgen inderdaad papa en mama. Hopelijk heb je dan nog zin/puf etc. om een berichtje om het forum te plaatsen, want we zijn natuurlijk hartstikke nieuwsgierig!

Succes meis! Ik denk aan je.

Veel liefs, Marieke
 
Hey you,

Wat ontzettend spannend allemaal! Misschien heb je op dit moment al wel een gelukzalige mamalach op je gezicht (of je ligt verbeten weeën weg te puffen, hihi). Geniet en heel veel succes. Ik kijk uit naar je berichten.

Veel liefs,
Melian
 
Spannend, heel veel succes! Zo ging mijn bevalling bij m'n zoontje destijds ook... Was precies 37 wkn en destijds de eerste mrt2009 mama :)

Hoop op een soepele bevalling voor je, zet em op!
 
Terug
Bovenaan