Hier nog een oktobermama...

Ha dames,

Eindelijk even de mogelijkheid om een berichtje te plaatsen... Sinds vorige week lig ik met vroegtijdig gebroken vliezen in het ziekenhuis. Aangezien guppie nog niet is ingedaald, breng ik mijn dagen daar in bed door. Niet wat we ons bij de laatste zes weken hadden voorgesteld, maar belangrijk is dat het goed gaat.

Ze laten de kleine bij voorkeur tot week 37 zitten, aangezien ze dan volgroeid is. Tot die tijd worden we scherp in de gaten gehouden. We zitten nu op 35w2d.

Ik zal niet veel meer posten, maar lezen op de toon doe ik dagelijks.

Veel plezier en succes. Jullie horen me sowieso voor november wel weer.

Liefs, Melian
 
Jeetje meis, ik schrik wel een beetje van je bericht. Ik vond je al zo rustig op het forum, maar dat is nu helemaal te verklaren.
In welk ziekenhuis lig je?

Ik hoop maar dat je meisje inderdaad netjes blijft zitten tot in ieder geval week 37. Nog even volhouden allebei. En je wordt inderdaad vast heel goed in de gaten gehouden, dus dat is een fijn idee!

Nou lieve Melian... heel veel succes en ik hou sowieso het forum dagelijks in de gaten. Hoop je gauw weer te horen.

Heel veel liefs en een dikke knuffel,
Marieke
 
Nou heftig hoor. gelukkig gaat het met de kleine goed. Hoop dat je het volhoud zo in het ziekenhuis.
Vriendin van mij heeft exact hetzelfde meegemaakt en haar "kleine" is inmiddels een grote, gezonde meid van 7 jaar! bij haar zijn helaas de weeen toen wel doorgebroken (kleine week kunnen rekken met weeenremmers) uiteindelijk geboren, 6 weken te vroeg en zo'n 2000 gram. Maar zoals gezegd nu een gezonde meid.
Kun je je wel een beetje vermaken in het ziekenhuis? Heb je al kinderen? (die je dan dus mist)
Hoop voor je dat de tijd voorbij vliegt en dat het allemaal een beetje te doen is voor je.
Veel succes.
goetjes en liefs Hanneke
 
Joh wat naar! Mijn moeder had dat met mij ook destijds, 7 wkn vtv, ben uiteindelijk 5 wkn te vroeg geboren. Hoop dat de weeën nog even uitblijven, die remmers zijn ook niet fijn, maar mocht je kleine toch besluiten om te komen heeft ze nu gelukkig wel gewoon goede kansen. Maarrrr hoe vervelend ook, ze kan beter nog even wachten.

Veel sterkte, hoop dat je lekker veel afleiding hebt en de tijd vliegt!!

 
Meis wat een heftig nieuws!! Hoop dat je kleintje lekker nog even blijft zitten en op zijn/haar gemakkie in gaat dalen. Maar nog wel even wacht met geboren worden natuurlijk! Pff wat een heftigheid.

En dan die weken op bed blijven moet ook geen pretje zijn!! We zullen je op het forum iig op de hoogte houden van onze verhalen, zodat je nog wat leesvoer hebt.

Goed rusten en probeer te genieten van de laatste weken met die kleine in je buik!

Heeeel dikke liefs en zoen voor jou en guppie!

Suus
 
Hey meid,

Ik was benieuwd hoe het met je ging.. ff schrikken zeg!! Hopelijk gaat het goed en lukt het nog even zo te houden!!

Succes!!

Dikke kus Laurie
 
Lieve Melian,

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het met jou en je kleine meisje is. Hopelijk zit ze nog steeds lekker veilig in jouw buik! Ik moet veel aan je denken en ik hoop dat het met jullie alletwee goed gaat.

Veel liefs, sterkte en succes!
X Marieke
 
Ha lieve meiden,

Dank voor jullie berichtjes.

Een weekje later en gelukkig zit het kleine meisje nog op haar plek. 36w2d inmiddels, dus als ze nu geboren wordt is ze al bijna niet meer prematuur. Dat hadden we echt niet verwacht twee weken geleden.

De tijd in het ziekenhuis gaat wel langzaam. Ik lig in het St. Antonius in Nieuwegein en hoewel het een prima ziekenhuis is... zijn ze de wifi vergeten ;-)

Aankomende vrijdag word ik ingeleid. Erg spannend. Maar ik merk dat het ook wel tijd is. De angst voor de bevalling wordt immers ook niet minder als je er zo veel over na kunt denken.

Hopelijk spreken we elkaar weer gauw. Voor nu veel liefs en veel succes met de laatste loodjes.

Xxx
Melian
 
Terug
Bovenaan