hier nog een update-je;)

A

Anoniem

Guest
we zijn met z'n allen elkaar weer ff op de hoogte aan het stellen over hoe en wat, alles alles bij iedereen reilt en zeilt en kan dan niet achter blijven hè.

Er is ook alweer zoveel gebeurd, Delano die loopt, kevan die alweer 6 is geworden andere functie op m'n werk erbij gekregen.
Maar het mooie van alles is dames.... ik heb een woning!!
Lekker voor mezelf en mijn twee mooie mannetjes.

Tis dan geen huis geworden, maar een leuke etage woning boven een leuk winkel centrum in Apeldoorn. De jongens hebben hun eigen slaapkamer en mams gaat naar de zolder. Geen tuin maar wel een dakterras. Ben helemaal happy
17 december zou ik dan  de sleutel krijgen en dan wordt het flink klussen want ik wil dat kevan na de kerstvakantie dan op zijn nieuwe school kan gaan beginnen.

Verder 12 december komt de echtscheiding voor de rechtbank in Zutphen.

Mijn ex komt eerder vrij, tja nedeland is eigenlijk ook maar een raar land wat betreft het rechtsysteem. Op basis van goedgedrag  komt hij iets van 21 januari al vrij, en als het  hem  allemaal meezit komt hij de 19e november al vrij en dan onder electronisch toezicht...gaat me allemaal een beetje te vlot...eerst zien dan geloven

Liefs kim

he gefeliciteerd met je nieuwe stekkie, leuk zeg.
Wel balen dat je ex eerder vrij komt, hopen dat hij jullie lekker met rust laat.

Liefs sandra

Hoi Kim

Leuk om weer wat van je te lezen!
Het gaat de goede kant op zeg dat is echt fijn. Heerlijk om je eigen plek straks te hebben, dat is zoo belangrijk.

Ik hoop dat de ex op afstand blijft en dat je gewoon door kunt gaan met alle mooie dingen!!

Liefs Renske

Hey,

Wat goed om te horen dat het met jou en je mannetjes weer beter gaat. En wat leuk dat je nu zicht hebt op een woning, heerlijk. Spijtig dat je ex nu eerder vrijkomt. Hopelijk heb je geen last van hem.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Kim,

Wat ontzettend fijn voor jullie drietjes...een eigen stekkie!!
Kunnen jullie mooi opnieuw beginnen.
Wel jammer dat je ex vrijkomt,maar ik weet zeker dat alles goedkomt voor jullie.

Heel veel liefs Kitty en Tess

Wat leuk om te lezen dat je eindelijk een  plekkie voor jullie drietjes hebt gevonden. Wel balen dat je ex zo snel op vrije voeten gesteld word, maar dat is het rechtsysteem. Ik wens je nu alvast veel plezier met klussen en bedenken hoe het nieuwe plekje echt van jullie gaat worden.

Jolanda

Eindelijk een eigen plekkie!
Heerlijk gevoel moet dat voor je zijn!

Wat betreft je ex.. Moeilijk hoor.
maar bedenk je maar zo dat je genoeg mensen om je heen hebt die je hier ook weer doorheen helpen/slepen. Ik denk dat hij wel oppast met wat hij doet. Éen misstap en hij is weer bij af..

heel veel succes met alles en probeer ondanks alles een beetje te genieten van deze nieuwe start!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan