hier nog sportieve mama's?

Hoi,

vorig jaar had ik samen met mijn zus heel hard getraind om mee te doen aan de nijmeegse 4 daagse! Zoals jullie waarschijnlijk weten, werd deze na 1 dag afgeblazen! Wij baalden vreselijk, want het ging zo goed....
Dit jaar maar niet mee gedaan, aangezien Stijn in maart geboren is! Zag mezelf niet al heel snel weer gaan trainen en met de borstvoeding al helemaal niet..
Maar na alle beelden van de afgelopen vierdaagse, begon het weer te kriebelen... Wil toch vanaf maart 08 weer gaan trainen om hopelijk in juli weer mee te doen!
Zijn er meer wandelende mama's? Of mama's die iets anders van sport doen?
Iemand trouwens nog tips om een leuk vakantiehuis in Nijmegen of in de buurt ervan te huren tijdens de vierdaagse? Mijn man neemt dan vakantie en dus kunnen de kinderen en hij gewoon mee en hoef ik ze niet te missen tijdens die week!

groetjes,
KIki

Hey Kiki,

Vind het knap hoor, zo'n vierdaagse. Ben heel eerlijk gezegd niet zo van het een wandelen. Wel probeer ik weer wat an mijn conditie te doen. Ik heb het er niet voor over om iedere maand veel geld uit te geven aan het fitnessen. Nu ga ik iedere week 1 of 2 keer fietsen met mijn buurvrouwtjes.

Mijn favoriete bezigheid is paardrijden, maar door de dametjes hier thuis heb ik hier nu even niet het geld voor. Ik hoop in de toekomst dit weer te mogen gaan doen.
Sportse
groetjes Veronique

ik heb altijd aan sport gedaan, vooral streetdans en voetbal! Nu wil ik gaan beginnen met salsa-airrobic en fitness, maar weet nog niet zeker of dat doorgaat. ik loop wel elke dag heel veel en op mijn werk is het ook flink sporten soms, hahaha genoeg beweging

gr tammy

hoi kiki
ik vind die wandelende mensenmassa prachtig om te zien en respect voor een ieder die het doet.ik zou t niet kunnen.ik rij wel heel fanatiek paard.hoewel,fanatiek...de laatste tijd komt er bar weinig van,maar als t lukken wil rij ik toch nog wel 2 keer per week.voordat boas er was reed ik 4 keer per week,op 2 paarden.sinds de 28e week van mn zwangerschap nog eentje.
mn verzorgpaarden staan in slijk-ewijk aan de dijk,onder de rook van nijmegen.tegenover is een camping,dat zijn ook kennissen van ons.ze hadden ook 2 caravans voor de verhuur.ik weet niet of dat nog steeds zo is,maar als je dat wat lijkt kan ik eens informeren??en de ouders van een goede vriend van me hebben  een boerderij in oosterhout en die hebben  vorige jaren 4-daagselopers ontvangen in huis.maar die gaan nu verhuizen dus ik denk niet dat ze er volgend jaar nog zitten.
groetjes karin

Hallo

Zo heel erg sportief ben ik niet ga wel eens een stukje wandelen met de honden in het bos maar daar houd het bij op
Fietsen is ook niet aan mij besteed hebben wel zo,n fietskar gekocht maar dat was niet erg wat dus die gaat op marktplaats
Wel rijd ik 4 keer in de week mijn paarden
2 a 3 keer op Ramiro een paard van 14
En dan 4 keer in de week op Minke een jonge fries die net onder het zadel is
Dat was het dan ook wel

Groetjes monique

ik voetbal!!!!! ik ben de rode met de lange donkere haren) deze foto is 7 weekjes na de geboorte van Goewan-Mats gemaakt tijdens een toernooi, ik zou alleen even gaan kijken maar had mijn spullen mee, en het kriebelde zo erg dat ik heb meegedaan, nu moet ik nog 2 weekjes wachten, 11 augustus is de zomerstop voorbij en kan ik er weer tegenaan.

Hai,
Zelf 'hoor'   ik hier niet hoor, maar wilde toch even reageren...

Zelf heb ik de 4daagse in 2004 gelopen, helemaal uit en zonder pijntjes! Het is echt zoooo leuk om te doen!

Het jaar erna wilde ik graag weer lopen, maar mijn mede-wandelaars niet. Vorig jaar gingen zij wel, met nog een aantal andere vriendinnen, maar omdat ik toen 38 weken zwanger was ben ik niet meegegaan!

Dit jaar wilde ik graag weer meewandelen, maar weer geen vriendinnen die mee wilde wandelen, (1 net bevallen, 1 in september uitgerekend). Wie weet dus, volgend jaar weer! Ik hoop het, want eenmaal besmet met het virus...

Groetjes, wandelaartje

Hallo allemaal,

nou hier ook een heel sportieve mama,
ik ben gymdocent op een middelbare school, dus doe elke dag aan sport met de kinderen.
Zelf heb ik altijd fanatiek gehandbald.

De 4 daagse lijkt mij ook wel leuk om een keer aan mee te doen, al ben ik niet zo'n loper. Het evenement lijkt me gewoon te gek.

Groetjes Anne
trotse mama van Levi ( 9 april 2007)

hebben jullie trouwens al gestemd op mijn neefje??

stem op sem!! klik hier

Terug
Bovenaan