A
Anoniem
Guest
Hallo dames, nog gauw een berichtje in het oude jaar. 2005 wordt voor de degene die niet zwanger zijn een vruchtbaar jaar?
Hopelijk horen wij ook tot die groep,
Ben 18 okt voor het laatst ongesteld geweest en daarna niet meer. Zwangerstesten bleven uitwijzen niet zwanger. Nu heeft he ha een bloedtest afgenomen, uitslag niet zwanger.
Nu zijn we doorgestuurd naar de gyn.
We proberen vanaf mei 2004 zwanger te worden. Maar omdat mijn menstruatie nu uitblijft en de testen allemaal negatief zijn ben ik doorgestuurd.
Bij de gyn een inwendig onderzoek gehad. En een aantal bloedtesten. Hier hebben we 28 jan pas de uitslag van.
Spannend allemaal. Ben tot op heden nog niet ongesteld dus we wachten maar af.
Zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben? Ik zou zo graag ervaringen uitwisselen. Ik haal me vanalles in mijn hoofd. Straks kan ik geen kinderen krijgen ofzo. De gyn weet dat ik me zo druk maak maar die zei ik zeg niets, wil eerst alle bloeduitslagen binnen hebben. Deze bloedtesten zijn standaard.
Nou daar kon ik het mee doen. Afwachten dus, in spanning zitten tot 28 jan.
Ik wens iedereen een goed uiteinde en een goed, vruchtbaar 2005.
Groetjes weegschaal
Hopelijk horen wij ook tot die groep,
Ben 18 okt voor het laatst ongesteld geweest en daarna niet meer. Zwangerstesten bleven uitwijzen niet zwanger. Nu heeft he ha een bloedtest afgenomen, uitslag niet zwanger.
Nu zijn we doorgestuurd naar de gyn.
We proberen vanaf mei 2004 zwanger te worden. Maar omdat mijn menstruatie nu uitblijft en de testen allemaal negatief zijn ben ik doorgestuurd.
Bij de gyn een inwendig onderzoek gehad. En een aantal bloedtesten. Hier hebben we 28 jan pas de uitslag van.
Spannend allemaal. Ben tot op heden nog niet ongesteld dus we wachten maar af.
Zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben? Ik zou zo graag ervaringen uitwisselen. Ik haal me vanalles in mijn hoofd. Straks kan ik geen kinderen krijgen ofzo. De gyn weet dat ik me zo druk maak maar die zei ik zeg niets, wil eerst alle bloeduitslagen binnen hebben. Deze bloedtesten zijn standaard.
Nou daar kon ik het mee doen. Afwachten dus, in spanning zitten tot 28 jan.
Ik wens iedereen een goed uiteinde en een goed, vruchtbaar 2005.
Groetjes weegschaal