hier ook een nieuweling

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik ben hier ook nieuw en dacht laat ik me eens voorstellen.

Ik ben Renate, 31 jaar en getrouwd met Barry. Sinds 4 maart 2003 ben ik de trotse moeder van Dana.
Ben pas gestopt met de pil en dacht gisteravond laat ik eens wat gaan rond neuzen. Wist niet dat dit er was. Hoop veel met jullie te kunnen "praten"en vooral elkaar te kunnen steunen in moeilijke dagen, maar hoop natuurlijk leuke dingen met jullie te delen

gr Renate

Hoi Renate,

Welkom! Leuk he, zo'n forum. Wel veslavend hoor!! Steeds weer nieuwe berichtjes en mensen. Maar ook erg fijn om elkaar te steunen etc.
Ben zelf 30 jaar en sinds eind maart gestopt met de pil In mei zwanger geraakt en in juni helaas een miskraam gehad.
Nu gaan we er weer voor.
Veel plezier hier op het forum en tot ziens (op het net).

Groetjes Ineke

hoi hoi

inderdaad ik wist ok niet dat deze site/ forum bestond., maar was wat aan het surfen op het net over zwangerschapsverschijnselen enzo en toen zag ik deze site, erg leuk en best verslavend.   Heel fijn om dingen te lezen over mensen die in het zelfde schuitje zitten en vragen oid hebben..

ik zal mezelf ook even voorstellen , ik ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend 27 jaar.....

net twee maanden met de pil gestopt oftewel we zitten in ronde twee zoals ze het hier zeggen , hihihihihi.
op dit moment 8 dagen overtijd als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen neemt,ik weet nog niet hoe mijn cyclus loopt dus het is nogal erg spannend)

veel plzeir op deze site   en groetejs

tobi

Hoi Renate,

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat er iemand is van dezelfde leeftijd, en met een kindje van dezelfde leeftijd.
Ik ben Kat. Getrouwd, en 31 jaar oud. Onze zoon is van 29 maart 2003. En ook wij gaan voor een tweede.
Ik hoop voor jullie dat het snel lukt!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan