hier ook een pc kaduuuk!

Zit nu op de laptop bij te lezen, maar dit ding heeft als manco dat na ongeveer 10 karakters de cursor verspringt naar een ander gedeeltje van de tekst ! Dat maakt reageren best lastig, dus ik zal, tot de pc weer klaar is, weinig reageren hier. En wanneer dat ding weer klaar is....hij zal eerst nog naar de maker moeten....

Groetjes,
Ellen mv Julian

wat een ellende he!!
Onze oude computer start niet meer op,.. de oude laptop valt na 15 min uit en alle leestekens staan door elkaar en is het hier s'avonds vechten om de nieuwe laptop.
Ik ben dus aan het sparen voor een klein laptopje zodat zodat mama hier weer een lage bloeddruk krijgt omdat ze anders niet altijd kan computeren hahahahaha..
Papa zit ook namelijk graag op t net..

Ik leef dus met je mee!

Esmé mv Kay

Ik vind een laptop alleen lang zo fijn niet om op te werken. Maar ja, allebei een laptop op schoot op de bank is gezelliger dan eentje boven en eentje beneden, hahaha!

schrok me van de week ook weer een hoedje, allemaal toeters en bellen virus virus.....heb gedaan wat de virusscanner ding van me vroeg en moet zeggen hij doet het nog geen gekke capriolen....

Terug
Bovenaan