hier ook een verf knoeiertje hahaha

Mama beetje boos omdat ze niet op de foto wou haha...maar papa toch stiekem knipte en ik zit klaar om te beginnen

zow het begin is er....mama had van alle kleurtjes verf een beetje in schaaltjes gedaan anders werd het hele potje zow vies

Zow op het papier zit genoeg verf dus nu mijn schortje en gezicht maar volkliederen....verf smaakt niet echt lekker...BAH BAH

En nu zie ik er bijna net zoals de HULK uit...haha...lekker joh dat knoeien

Kijk ondanks alle geknoei en dat mama er onder zat en direct moest wassen etc zijn ze toch wel heel trots op mijn eerste schilderij...hij hangt nu op de deur van mijn speelgoedkast....

(wel klootte verf hoor dat van SES vlgs mij krijg het niet eens van het plastic eetgedeelte van zn stoel af....grrrhhhmmmpppp)

Ik heb me prima vermaakt en ga snel weer aan de slag...miss mag ik Esmee dan wel helpen met haar kunstwerkjes.....

Hi5 voor mijn forumvriendjes

Yoëll

goed gedaan hoor...

ik vind het leuk om te zien bij andere maar durf er zelf niet goed aan te beginnen, bang dat ik dadelijk alles onder de verf heb zitten whahaha...toch als het beter weer is ga ik het ook eens proberen maar dan buiten....hihi daar kunnen we de hogedruk reiniger inzetten hahaha

groetjes Veronique en Daniëlle

Wow! Dan viel Kian nog wel mee!

En wij hebben niet die van SES, maar hier ook hardnekkige verf hoor. Ik had het in flessen-doppen gedaan. Ze zijn nu allemaal bruin ...

Wow,.. een natuurtalent in spé!!
en een echte schilder zit ook een beetje onder de verf hihi..

Mocht ik het zometeen érg druk krijgen dan kan ik best zo'n goed hulpje gebruiken hoor!

Een sollicitatiebrief is dan niet nodig, maar zo'n mooi schilderwerkje zou ik dan wel graag van je willen hebben!

mooi werk!

Esmé mv Kay

Wow mooi gedaan, de verf van de Hema gaat ook uit de kleertjes, misschien het proberen waard. Leg ze wel meteen na het geklieder in een bak met water, vaak is het wel al droog maar gaat er toch nog uit.

Voor de gene die bang zijn voor de knoeiboel, ik heb nu voor onder de kinderstoel een tafelkleed van plastic gelegd, dus gaat het mis dan verdwijnt het niet in mjn grindvloer (want die maken echt niet makkerlijk schoon :)).
Verder kindje in zo min mogelijk kleren en een schort en daarna meteen onder de douche en je bent weer aankant. Heerlijk om je kindje te zien genieten en leren!

Maar goed ieder zijn ding!

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan