Hier ook een......

Hallo dames.
Vanmiddag de 20 weken echo gehad en ook wij krijgen een jongen..................Hoe apart is dat? Ik ben er superblij mee, had voor mij niet veel uitgemaakt hoor. We hebben al een dochter en een zoon. We hebben het hun ook meteen verteld en ze vinden het allebei hartstikke leuk. Verder was alles goed, ze konden alleen de ruggewerfels niet helemaal goed zien omdat hij op zijn rug lag dus we mogen nog een keer terug komen tussen nu en twee weken. Jippie!!

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! geniet ervan! Wij hebben het onze dochter niet verteld omdat wij het graag voor onszelf willen houden t.o.v. de buitenwereld, ons kleine geheimpje! Het duurt nu nog zo lang dat we bang zijn dat ze het er een keer uitflapt! We hebben haar maar gezegd dat we het niet konden zien op de echo..... Vertellen we het haar vlak voor de geboorte

Gefeliciteerd! Heerlijk dat het er tot op heden goed uitziet!
Leuk dat je nog een keertje mag. Ik vind het zo'n raar idee dat we waarschijnlijk nu ons kindje pas weer zien als het geboren is...
Maar het leuke is wel dat ik het nu kan voelen, anders is het zo onwerkelijk he?

Terug
Bovenaan