hier ook helaas

A

Anoniem

Guest
hier ook weer de beginnende rode duivels..mijn gevoel zei al dat het niet raak was ondanks de hoop en verschijnselen dat het wel zo was.
op naar ronde 3 dan maar,
merk dat ik er dagelijks mee bezig ben en dat vind ik erg vervelend. Ga daarom ook niet mijn NOD uitrekenen. Ik zie het wel..klus ik mis dan pech gehad. neem de gok wel..Wil mij er minder mee bezig houden want op dit moment kan ik maar aan 1 ding denken en dat is een ''baby''. Ik heb nog een dochter en wil mij daar op focusen. Als de tijd rijp is zal ik zwanger zijn maar wil rust in mijn hoofd.

voor diegene die op het wachtbankje zitten sterkte en hopenlijk goed nieuws

liefs!!!

Hey steenbokje...

Het is ook wat hè. Er gaat een knop om in je hoofd en je kunt nergens anders meer aan denken. Dat hebben heel veel meiden, helaas ik ook. Maar als je er eenmaal voor gaat dan wil je het ook meteen.

Heel knap van je dat je je NOD niet gaat uitrekenen...dat zou ik niet kunnen. Maar zoals je zelf al zegt heb je nog een dochter rond lopen en ook daar moeten je gedachten naartoe en met haar haar moet je leuke dingen kunnen blijven doen en en dat gaat het beste als je je niet meer zo focust op een baby. Geloof me, ik ken het.

Heel veel succes de komende tijd en mocht het onverhoopt toch snel raak zijn dan laat je dat wel even weten hè?

Veel lieve groetjes en een dikke knuffel!!!

Hey meid,

ik begrijp precies wat je bedoelt...
Ik ben er denk ik ook teveel mee bezig...
probeer het wel los te laten maar dat lukt (nog) niet echt! En heb 2 kindjes die ook aandacht nodig hebben....
Ik heb wel mijn Nod uitgerekend, maar zie wel wat er gebeurt deze ronde...

Succes meid!

Liefs Elke

Ik blijf hier gewoon komen hoor en lees mee en reageer maar probeer voor mezelf er niet zoveel mee bezig te zijn. Mijn partner zegt ook dat ik er zoveel mee bezig ben dat het daarom niet lukt. is ook zo. Daarom zie ik wel hoe of wat en tuurlijk weet ik wel wanneer ik ongeveer vruchtbaar zou moeten zijn.

liefs!!

Hoi Steenbokje,

Bij mij zijn maandag ook de rode duivels gekomen.

Volgende keer weer beter.

Heel veel succes komende maand.

Hai Steenbok,

Wat balen zeg! Bah!! Elke ronde is er 1 teveel en logisch ook dat je er zo mee bezig bent maar goed....Volgens mij kan het ook niet anders als je het zo graag wilt! Goed dat je je NOD even niet uitrekent, knap! Hopen dat het in de volgende ronde wel raak is!

Succes meid! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan