Hier ook lentekriebels! (foto!)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zo af en toe plaats ik wel eens een berichtje, maar ik had nog nooit een foto geplaatst. En tja, omdat ik ook van jullie kindjes mee zit te smullen....hier een foto van gisteren. Als het mooi weer is zet ik de box buiten neer...

Groetjes,
mama van Julian

Aahh wat een super schattig dotje....

Groetjes Kitty en Tess.

Wat een goed idee om de box naar buiten te doen...
Zie ik hier alleen niet gebeuren....heb een balkon....
Heb wel aan Esmé gevraagd of ze daar niet iets aan kan doen, maar ze reageerde niet.....hahaha
Liefs Annet

Hihi, annet, laat je eigen handen 's ff lekker wapperen!

Mooie foto hoor! Lekker ventje die Julian (was het toch, begin altijd al te typen voor ik goed gelezen heb, hihi)

Liefs Nelleke

Wij hadden de kinderkamer via Marktplaats gekocht en ze deden direct alles in 1 koop weg. Ook 2 boxen: hun eigen en de box die bij opa en oma had gestaan (deze is heel makkelijk in en uit te klappen). Ik vond eerst dat die 2e box maar in de weg stond, maar ben er nu toch wel heel blij mee! En Julian vermaakt zich er prima in buiten!

Mooie foto hoor en zeker een mooi kindje!

Enne wondernetje..

Zal ik je een zwembad komen aanleggen? Mét of zonder springplank? Zeg het maar.. Schikt het over een uurtje?

Esmé mv Kay

He Esme,

Omdat ik wist dat je   het gisteravond nog druk had bij Annet wilde ik je niet meer storen.
Maar een nieuwe dag, met nieuwe kansen... Kom je vandaag even in het hoge noorden een zwembad plaatsen. We hoeven geen springplanken hoor...een glijbaan is goed genoeg!! Ha ha ha!

Terug
Bovenaan