hier ook overtijd en (nog??) geen positieve test, helaas...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Het valt me de laatste dagen op dat er veel dames overtijd zijn en (nog steeds?) niet positief testen, helaas........
Wij zijn zelf al meer dan 2 jaar bezig en na mijn baarmoederfoto in okt. ben ik de laatste maanden zo telkens na 27/28 dagen ongi. Heel mooi dus. Nu zit ik op dag 31... En ook nog geen positieve test...
Wel de bekende kwaaltjes zoals hoofdpijn, meer afscheiding, gevoelige borsten, maar dat kunnen ook ongi-kwaaltjes zijn. Er zit niks anders op dan af te wachten...En dat is zooooo moeilijk!!

Jullie ook succes!

Liefs Janne

Hallo Janne.
Ik weet dat wachten,ontzettend moeilijk is.
Mijn advies wacht anders,deze week af.
Het is mogelijk,dat je zwanger kunt zijn maar dat je nog niet genoeg HCG aan maakt.Blijkt de test dan nog niet positief is,ga dan maar naar de huisarts.
Zijn advies kan zijn dat je nog een paar dagen moet wachten,en vraag anders even om een bloedtest.
Om even te zien of je zwanger bent.
Meid ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Janne.
Ik weet dat wachten,ontzettend moeilijk is.
Mijn advies wacht anders,deze week af.
Het is mogelijk,dat je zwanger kunt zijn maar dat je nog niet genoeg HCG aan maakt.Blijkt de test dan nog niet positief is,ga dan maar naar de huisarts.
Zijn advies kan zijn dat je nog een paar dagen moet wachten,en vraag anders even om een bloedtest.
Om even te zien of je zwanger bent.
Meid ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze forum doet wel raar zeg.
Hallo Janne,mijn advies is wacht deze week rustig af,het is mogelijk dat je net niet genoeg HCG in je urine hebt.En de klachten die jij hebt,lijkt ook op menstruatie klachten.En daar wordt je al onzeker van.Ik hoop echt dat je zwanger bent.
En dat je volgende week,een positiefe test in je hand hebt.Ik zal voor je duimen.

Helaas, volgens mij is net mijn ongi begonnen...
Ik begon net goede hoop te krijgen.
Ik word er een beetje moedeloos van (bijna 2,5 jaar bezig)
Jullie succes allemaal.

liefs Janne

Helaas, volgens mij is net mijn ongi begonnen...
Ik begon net goede hoop te krijgen.
Ik word er een beetje moedeloos van (bijna 2,5 jaar bezig)
Jullie succes allemaal.

liefs Janne

Terug
Bovenaan