hier ook pfffffffffffffffffffff

hoi hoi,

het begint me nu toch wel erg zwaar te vallen.
de kleine is helemaal ingedaald en soms heb ik echt het idee dat ze er zo uitvalt. zo laag "hangt" ze.
het vervelende is dat ze op het litteken van de keizersnee ligt en dit doet erg pijn.
en dan ook nog lekker veel krampen erbij en een kleine die denk dat ze nog alle kanten opkan haha.
nog een paar weekjes, ben nu 34.5wk.
en dan krijg ik er wat mooi's voor terug

Ow heel herkenbaar! Hier nog niet ingedaald, daar beweegt ze denk ik nog te veel voor, maar vlgs mij weet ze t nog niet: stuit of toch hoofd naar beneden, of toch maar stuit??? Ik word er zooo misselijk van, ribben doen erg zeer en heb de hele dag door harde buiken... Maar ook hier 34.5 wk dus het einde is nog niet in zicht...

Ik vind het moeilijkste nog de combinatie van zwanger zijn en t zorgen voor m'n zoontje. Heb t gevoel dat ik het allemaal niet meer bijhoud :-(

Maarrrr daar staat weer tegenover dat ik vanmiddag een zwangerschapsmassage krijg, lijkt me erg fijn!!

Sterkte!!

ooohhh heerlijk een massage. geniet er maar lekker van.

ik vind de combinatie ook moeilijk en dat terwijl mijn dochter naar school gaat. maar soms denk ik dat ze te weinig aandacht krijgt. omdat ik gewoon bijna niks meer kan. maar ze is hartstikke lief, dus het is echt mijn gevoel.

Ja rotgevoel is dat... Ik wil ook niet dat mijn manneke er onder lijdt, maar ik kan gewoon niet met hem op pad... Van de week gaan we maar eens naar Ballorig, vindt hij geweldig en goed voor mijn schuldgevoel...

Massage was echt lekker! Een aanrader! Wordt nog vergoed ook (als natuurgeneeskundige behandeling)

Terug
Bovenaan