hier ook update vk

nou vandaag ook weer geweest, bloeddruk ook goed. en mijn gevoel van indalingsween klopte de kleine is goed ingedaal en mag in principe vanaf morgen (37 weken) komen. het blijft echt rommelen in mijn buik, terwijl ik hier zit te typen moet ik de pijn wel wegzuchten.

oja de verlosk versprak zichzelf bijna, ze vroeg of ik de kinderen al had verteld wat ze kregen en toen ikz ei dat ik het zelf niet wist zei ze oh dacht dat jij het wel wist, niet dus. gelukkig heeft ze niets verklapt zou toch jammer zijn als je net voor het einde hoort wat het wordt. en oja volgens haar heb ik 52 % kans op een jongen er blijken nu meer jongens geboren ter worden dan meisjes, ben benieuwd.

hihi je bent wel uitgerekent in een jongensepedemie! hahah ben benieuwd wat je krijgt!
mooi dat alles goed was!
en blijf maar puffen, kleintje moet nog ff weekje blijven zitten! :D

liefs

Hoi,
Fijn dat alles goed was, ja voorweeen hé, die worden ook elke zw,schap meer heb ik het idee!! Nou ja hoort erbij, hopelijk is het te doen voor je, doe maar rustig aan!!
Liefs MJ

Hola,
Inderdaad ik had ook het gevoel dat meer jonges zijn geboren dan meisjes.

Ik heb sinds 36-37 week geen voorween meer allen harde buik en veel plasen!
Dus ik ben benieuw wanner gaat gebeuren hoopelijk de laste weeen zijn niet hard:(
Ik heb 39 week,en ben altijd aan wachten waneer krijg ik een wee of mijn vliezen breken,maar niets niets niets....
ik blijf wel rustig en dat komt omdat ik de baby goed voel in mijn buik,anders woord ik bang.
Nog even wachten op de wee en dan zullen zien.
Emi

emi spannend he, maar ze zeggen dat als je erop gaat zitten wachten het alleen maar langer duurt. en er is toch ook een of andere theorie, dat jongens meer op zich laten wachten. weet niet of dit zo is maar dan zouden velen van ons over hun bevaldagen heen gaan.

en oja emi zeggen dat piña (ananas) helpt om weeen op te wekken.

he lorena, is niks van waar hoor, veel die ik ken die erover heen zijn gegaan kregen een meid, hoort allemaal bij de bakkerpraatjes, al zijn er van die praatjes die ik best nog wel eens een x extra wil uitproberen,,hihi

Terug
Bovenaan