hier ook update

hoi, sommige zullen het nog weten misschien en anders ff kleine info.
ik ben zwanger van een 2ling.
3weken terug moest ik terug komen op controle bij de gyn en die had het vermoeden dat er te weinig vruchtwater aanwezig was.
gelijk weer een groeiecho en ctg.
met gevolg van dat gelijk in het zk blijven.
elke dag controle gehad en na 2 weken was 1 beeb 400gr gegroeid en de andere waar het ook om ging 175 gr.
heb 2 weken in het zk gelegen en nu moet ik 2 dagen in de week terug naar het ziekenhuis en op de andere dagen komen ze mij hier controleren met een thuismonitor.
ben in middels bijna 35 weken en we gaan nu afwachten wat het allemaal gaat doen.
ik krijg zowiezo een keizersnee, en waarschijndelijk een geplande.

is iets langer geworden geloof ik m'n verhaal maar misschien wordt ik nog wel een juni mama

Tjee Dat is niet niks zeg. Ik hoop dat de keizersnee snel in de planning gezet wordt weten jullie waar jullie aan toe zijn en kan het genieten beginnen. Heel veel sterkte gewenst met de laadste loodjes.
liefs
Charlotte

Nou meid spannend hoor! dan zal het wel waarschijnlijk sneller gehaald worden dan normale zwangerschap he!

Sterkte met de laatste loodjes en zet hem op he!

dikke knuffel

Spannend! Ik ben ook bijna 36 weken zwanger van een 2ling en bij mij hadden ze de afgelopen groeiecho het buikje verkeerd gemeten waardoor het leek dat er 1 was blijven hangen in de groei.
2 Weken later was de "kleinste" weer groter dan de andere...?!
Hoe zwaar zijn ze ongeveer? Bij mij zaten ze van de week allebei rond de 2200 gr.

Ik wens je heel veel sterkte en veel geluk toe!

Terug
Bovenaan