Hier ook verplichte rust...

Vandaag wederom naar ziekenhuis geweest voor CTG. Onze dame is ok, maar ik niet. Veel te hoge bloeddruk (hoogtste waarde was rond de 178/106). Meermaals een onderdruk boven de 100 en dat is niet goed! Ik heb pilletjes gekregen, mag niet meer werken, verplichte rust en donderdag weer terug voor weer een CTG, echo en consult....
Ik ben helemaal overdonderd omdat ik me juist beter voelde vanaf gisteren. Dit had ik niet verwacht. Maar het is gek genoeg ook een gerust stellend bericht. Hoe gek het ook klinkt.
Ik zal goed mijn best moeten doen om niks te doen i.v.m. de aankomende verhuizing. Hopelijk zijn de pilletjes dan aangeslagen en kan ik toch iets doen. Niet met verhuizen dan maar voor de handige helpers zorgen of zo.
Ik ben echt aan huis gebonden nu. Mag niet eens wandelen en autorijden mag niet ivm de pilletjes. Ach ja, komt mijn administratie van de afgelopen x-jaar eens ingeklappert....

Jij hebt het nog zwaarder als ik zo te horen....
Ik vind het in elk geval niet meevallen, dus ik heb vandaag ook weer vanalles gedaan, maar wel met mate zeg maar. Morgen weer naar de vk en maar weer zien wat die ervan zegt.
Ik heb gelukkig geen last van een hoge bloeddruk oid, dus dat voordeel heb ik.
Succes en sterkte! Wij moeten ook nog een hoop klussen, dus ik snap dat verhuizen en jij toekijken op de bank geen pretje is....

Balen zeg! Nog een leuke tip om "niks" te doen: foto's bijwerken....ikzelf loop hopeloos achter. Omdat ik ook niet veel mag doen, ben ik daar maar mee begonnen!

Wat vervelend zeg!! Sterkte.
In de categorie "dingen om te doen tijdens je verlof", ik ga mijn eigen kraambedankjes maken!! Ik ben heel bang dat ik me dadelijk ga vervelen, en aangezien ik niet zo creatief ben, denk dat ik hier wel een weekje zoet mee ben... ;-)
Liefs Sonja

Wat balen zeg! Zeker omdat er nog een verhuizing aankomt. Hoop dat je je tegen die tijd weer beter voelt. Zo niet: bescherm jezelf en neem misschien zelfs wel even letterlijk afstand.

Succes ermee (ik zou het niet kunnen hoor, verplicht rust houden...)

Natasja

Terug
Bovenaan