hier ook weer update..

Hoi lieve mama's allemaal!

Vanuit mij ook weer eens een bericht. Ben helaas de laatste tijd niet meer zo actief, maar dat heeft een reden.

Mijn zwangerschap verloopt niet helemaal vlekkeloos; de kleine is te klein, beweegt te weinig en ik heb al vroegtijdige weeen gehad (gelukkig geen ontsluiting van gekregen dus niet aan de remmers).
Nu zit ik dus thuis, in de hoop dat de contracties wegblijven alsook dat de kleine wat gaat groeien. Sommige metingen liepen 2 weken achter!

Buiten dit voel ik mij eigenlijk super. Maak me uiteraard wel zorgen, maar de dag wordt ook opgeslokt door Lieve en Beau die net een jaar is geworden. Mijn moeder past op waar ze kan gelukkig, dus dan kan ik op die momenten ook echt even rusten! En berichten plaatsen op het forum, haha!

Ik ben nu bijna 30 weken, dus ik hoop dat hij nog even blijft zitten.. toch wel weer spannend, ook al is het de derde!

Ik ga proberen ook wat actiever te zijn hier, vind het zelf namelijk erg fijn om te kunnen schrijven en reageren!

Liefs,
Mo22 (nu 29+5 wkn zwanger)

hoi Mo,

Misschien om je gerust te stellen. Ze zeiden bij ook steeds dat de baby de klein was en vanaf 30 weken had ik ook al weeen (met 35 weken in het ziekenhuis gelegen). Uit eindelijk ben ik met 40 weken en 2 dagen bevallen en woog Delia bijna 4 kilo!!! Hoezo klein??? Ze heeft wel kleine beentjes vandaar dat ze dachten dat ze klein zou zijn maar ze doet het super hoor.

Hopelijk kan je de baby zolang binnenhouden!

succes
Marielle

Hoi hoi,

Hang je idd niet te veel op aan wat ze zeggen, bij Vince dachten ze juist dat hij groter zou zijn ivm omvang van mijn buik, maar eenmaal geboren, was hij gemiddeld van lengte hoor.

Sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes, Marieke

Hoi,

Wat ontzettend naar dat je zwangerschap niet vlekkeloos verloopt! Is de kleine verder wel helemaal gezond? , behalve te klein?
Ik leef met je mee! Doe rustig aan en trek bij de kleinste angst maar aan de bel!
Heel veel sterkte en wie weet valt het allemaal wel mee waneer de kleine er eenmaal is!

groetjes hanneke

Lekker warm bij je mamma blijven zitten kleintje!

Wat fijn dat je moeder je kan helpen. Pak je rust en probeer je niet te veel zorgen te maken (makkelijk gezegd ;-) je beebje groeit vast nog wel eventjes door.

Sterkte en liefs

joh, vervelend dat je geen zorgeloze zwangerschap hebt. Gelukkig lees ik een hoop positieve berichten hier van de dames! Rustig aan meid en geniet nog even van die kleine in je buik!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan