hier ook ziekenhuisavond

Gisteravond ook tot 01.00 in het zkh gezeten. Had de hele week al darmproblemen maar gisteren ging het helemaal mis. Zóveel pijn dat ik niet meer kon praten of lopen. Had wel het idee dat het geen weeën waren, maar was wel bang dat het weeën zou opwekken. Naar de spoedeisende hulp dus. Er kwam zowat geen woord uit tot ik een infuus met pijnstillers kreeg.... Ook nog uk gecontroleerd, dmv de weeënmeter enz.. Met ukkie alles ok. Gelukkig kon ik erna naar huis met fikse laxeermiddelen dan lactulose, en mag per dag 3x 1000 mg paracetamol tot de boel op gang is. Moet wel met een paar dagen bekeken zijn... Bleh, ben er misselijk van... En bekaf vandaag. Lag ook kats te trillen van de pijn daar, dus mijn lijf voelt alsof ik bevallen ben zonder die beurse onderkant.. (incl het wegpuffen van de ijn gisteravond...)
Maar alles weer redelijk rustig hier...
Marianne

Pffff. Je zit hier ook gewoon helemaal niet op te wachten! Gelukkig hoefde je iig niet opgenomen te worden, maar zo´n ziekenhuis bezoek is gewoon nix. Werken je laxeermiddelen inmiddels al een beetje?
Hier gaat alles weer prima, gelukkig... Ik hoop dat jij ook snel opknapt!

Ach jeetje dat is ook niks zeg!!!
Fijn dat het nu iets beter gaat en dat je weer naar huis toe mocht en dat met jullie kleintjes alles oke is.

Beterschap ermee.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan