Hier ook ZZP-ers?

Ik ben blij dat ik een ZEZ-uitkering heb gekregen! Nu kan ik tenminste ook met verlof voor mijn gevoel. Wanneer stoppen jullie? Ik werk als tekstschrijfster, en mijn opdrachtgevers leveren nu ineens állemaal bergen werk aan. Onderwerpen waarvan ze weten dat die in mijn verlof gaan spelen en waarvan ze nu dus al verhalen willen hebben. Stapel wordt steeds groter, dus dat wordt even bikkelen. Ik heb derhalve besloten om vanaf 16 april écht te stoppen, anders blijf ik bezig... Ik ga nog wel naar mijn wekelijkse netwerkontbijtjes tot de bevalling, eten moet ik immers toch :)
Wanneer willen jullie weer beginnen met werken na je verlof? Ik dacht als de baby zo'n 10 weken oud is...

ik stop 4 april met werken en zoals het er nu uitziet begin ik in het begin van augustus weer als de baby 10 weken oud is. heb gewoon 16 weken verlof met eventuele verlenging van 2 weken voor het geval ik 2 weken overtijd raak, maar daar ga ik niet vanuit haha! nog 2,5 weken te gaan, heerlijk!

ik stop vijf april.. o kan niet wachten. ik heb eer helemaal zin in. ik vind het wel steeds zwaarder worden om te werken. dus ben er echt aan toe!! x inge

Ik moet morgen 1 dagje werken en daarna heb ik heerlijk verlof.
Ik stop 6 weken van te voren, omdat ik na mijn zwangerschapsverlof mijn ouderschapsverlof meteen opneem. Ik ben dus tot ongeveer 9 oktober `vrij`
Heerlijk!!!

Ik werk maar twee keer per week 1 keer 2 uur en 1 keer 2,5 uur. Ik werk in de huishouding dus ik weet nog steeds niet wanneer ik stop. Wanneer ik weer begin weet ik al helemaal niet. Dus als iemand advies heeft hoor ik het graag.

Hoi Jootje,

Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je er financieel voor staat en of je het nog wel trekt, om het huishouden te doen van een ander, is toch veel bukken en sjouwen lijkt mj. In principe zou ik zeggen: 6 weken van tevoren stoppen als je het financieel en lichamelijk kan hebben.

Terug
Bovenaan