Hier Scorpy weer eens onder nieuwe naam

Hi lieve meiden,

Hehe ben ik weer eens. Even heel snel een korte update!! Ben jullie niet vergeten, zit alleen midden in de verbouwing en klusserij... En we hebben nieuwe e-mailadressen, internetprovider etc. en alles werkt pas net weer. Moest dus ook opnieuw hier regisreren.
Hoe is het nu met mij: los van dat ik total loss ben door de verbouwing hebben we afgelopen maandag de inseminatie van nr. 5 gehad. Nu weer wachten dus!!! Thums up!!!
Verder ben ik gisteren tante geworden: mijn broertje heeft een dochter gekregen, alles goed en gezond!
Nou ben voorlopig even weer offline maar wens iedereen heel veel sterkte en succes met alles!! Kan nu niet bijlezen want de verfkwast roept heel hard mijn naam!!!
Tot snel maar weer.

Dikke knuffel voor iedereen!!

Scorpy

Hoi Scorpy,

Fijn dat de inseminatie goed is gegaan.
We lopen niet meer gelijk want mijn poging is afgeblazen i.v.m. 5 eitjes.
jij in ieder geval heel veel succes in de wachtweken. Gelukkig heb je wel afleiding met al dat klussen.

Lfs, Kippie.

Hee Kanjer!!!

IUI nr. 5 alweer!! Wat gaat het toch snel! Ik ben blij dat je vrij opgewekt klinkt! Lekker aan de slag in huis dus. Je hoort het vaak he...zwanger tijdens een verbouwing hahaha!

GOODLUCK!!
x ing (wensweb)

Hey Scorp,

Ik vroeg me al af waar je was gebleven? In de verbouwing dus :)
Spannend zeg ik ga nu extra hard voor je duimen dat het nu eindelijk raak mag zijn.

Liefs Sabine

Hé lieve Scorpy,

Daar was je dus al die tijd, druk aan het klussen in jullie nieuwe stulpje.
Ik had al zo lang niets meer van je gelezen.

Je hebt dus nr 5 alweer achter de rug, wat gaat dat hard hé?
Wanneer mag je eventueel testen?

Ik  uiteraard weer erg hard voor je.

van Kruimel

Terug
Bovenaan