hier was ik al bang voor

nu tegen het einde aan van de zwangerschap komt echt iedereen met van allerlei adviezen (uiteraard wel lief bedoeld) maar daar heb ik zo n hekel aan..het is ons eerste kindje en hulp is best welkom maar niet dat van nee je moet het zo doen en nee dat kan niet en nee echt geloof mij maar want ik heb er al 2 groot gebracht..wil niet te bot zijn maar het liefst zeg ik HET IS MIJN BABY EN IK VOEL WEL AAN WAT GOED IS BEN NIET DOM!!!! word nu al geirriteerd bij de gedachte dat mensen dat straks ook gaan doen..hoe ik het best de luier verschoon en het flesje geef..hem laat slapen..vasthouden blablablabla ....

inderdaad erg vervelend...voor mij is het ook de eerste maar gelukkig geen adviserende mensen in mijn omgevin..ben nu 40,4 weken en iedere dag zijn er wel een stuk of 2 berichten van...ennn is de kleine er nog niet?? de buurvrouw kwam laatst toen we de auto instapten (om even naar mijn ouders te gaan) ook al vragen hoe is het er mee is..leuk dat ze allemaal meeleven, maar ik zit ook maar af te wachten.. sorry moest het ook even kwijt..

Ik zou zeggen volg lekker je eigen gevoel!!

Groetjes Nada

Ja je moedergevoel laat je echt niet in de steek! Ik had dat bij de 1e ook! En ongetwijfeld nu weer, maar k zeg dan maar gewoon ja is goed hoor en vervolgens doe k gewoon wat me zelf het beste lijkt!
En idd die mensen die in je huis lopen gluren! Of r al wat te zien is.....:D
En als Senne even bij zijn oma is, is het al begonnen vragen ze dan... haha Kan r nu nog wel om lachen! Of als je even buiten loopt, dat moet je niet doen hoor meisje, straks val je. Ja Hallo!! Ik ga geen 3 weken binnen zitten en zoonlief zal toch ook wel eens naar de chreche of naar buiten moeten!!!! Kom op!!

Succes meiden!!

Idd zo snel als je kindje geboren is zijn je moeder gevoelens er gelijk en kun je het niet meer weg denken. En lekker doen wat je zelf denkt wat goed is want jij bent verantwoordelijk en niet hun.

JanneB ik herken het ook continu de opmerking: Nog niets??? Nee dat zie je anders stond ik hier niet. Ben je buiten...kijk je uit in jou toestand.... Ja tuurlijk kijk ik uit maar ga niet binnen zitten wachten want dan word ik gek geloof ik. En zoon lief zijn leventje gaat ook gewoon door en wil ook gewoon naar Peuter speelzaal.
Nou dames succes....

Groetjes Rianne

ja vreselijk he......ik kan daar ook absoluut niet tegen.

halleluja voor de zwangerschapshormonen !! zo kan ik tenminste lekker bitchy antwoord geven. meestal blijft het dan ook wel bij 1 keer domme opmerkingen.

als je iets wil weten kom je maar naar mij hoor, ik weet alles. gelukkig zeg, want ik ben natuurlijk een domme koe.
heb je al een sterilisator? want die heb je vanaf de 1e dag nodig. ik wist niet dat ik mn tepels in de sterilisator moest stoppen?

echt......zoveel stoom uit oren momenten. en van mn vriendinnen ben ik al op de hoogte gesteld over het consultatiebureau (net als hier op de site) dus ik denk dat we nog wel ff bezig zijn.

x jessica

Dat wordt alleen maar erger als je eenmaal kinderen hebt. Iedereen heeft overal wel een mening over, ga je zelf ook maar na en sommige gevallen.
Gewoon ene oor in, ander oor uit........

Irritant he. Ik zou het zoveel mogelijk langs je heen laten glijden. Iedereen vindt het leuk zo'n nieuw babytje, dus iedereen bemoeit zich er lekker tegenaan. Even vergetend dat de moeder het misschien minder kan waarderen.

Kweek een olifantenhuidje voor tijdelijk, want je omgeving hierin afremmen lukt echt niet, is mij inmiddels wel duidelijk.

Ook hier de nodige ongevraagde adviezen, maar ik geloof het inmiddels wel. Ik zeg overal braaf ja op, maar trek lekker mijn eigen plan.

Eén dom vraagje misschien: je zegt dat het je eerste kindje is, maar ook dat je er al 2 hebt grootgebracht. Hoe zit dat dan? Hele domme vraag misschien, want wellicht heb je dat allang uitgelegd hier.

Terug
Bovenaan