hier weer is teken van leven van mij

hier ben ik weer is...alles goed hier.. kraamtijd zit er bijna weer op. zou eigenlijk vandaag zijn maar door bekkenklachten tot zondag hulp, wel lekker..
zit nog regelmatig braaf in bed, maar probeer al weer de draad op te pakken. kinderen douchen en in bed leggen of bijv vaatwasser opruimen.. wasje aan zetten maar toch valt het nog tegen. ben soms nog zo bibberig. herkennen jullie dit? vind het frustrerend omdat ik toch maandag zelf weer aan de bak moet met 4 gasten..

hoi

ik kon die 1e week niet eens lang genoeg staan om 1 broodje te smeren
nu 5 weken na bevalling en deze week voor jonna en ook voor mara gezorgd, elke dag wel wat hulp
maar voel mijn bekken en spieren heel erg. dus voor 2 is nog teveel

zorg dat je hulp krijgt, kijk wat de spitsmomenten zijn en laat het huishouden lekker voor wat het is. manlief kan ook een en ander doen? ff 2 weken later beginnen bijv as kan met werk

Ik herken het wel ja. Mn hoofd wil wel, maar mn lijf niet. Mn vriend gaat weer ah werk komende dinsdag. Kijk er onwijs tegenop om alles alleen te moeten doen. Daarom heb ik mn moeder gevraagd om te komen. De trap op en af is al een hele klus en aangezien we boven geen toilet of keuken hebben, is een beetje hulp erg welkom. En ik probeer dingen makkelijker te maken voor mezelf. Bijv als ik moet plassen, dan maak ik meteen een grote pot thee en smeer brood voor ontbijt en lunch tegelijk, alles mee naar boven en dan kan ik er weer even tegen aan.

Het gaat langzaamaan beter. Dat hou ik maar voor ogen. Kan me niet snel genoeg gaan! Sterkte iig!! We kunnen het heus wel!

Terug
Bovenaan