Hier word ik een beetje moedeloos van....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben nu op het forum en had eerder aangegeven dat mijn NOD 5 oktober = afgelopen donderdag was en dat ik tot op heden nog steeds niet ongi ben geworden.
Morgen heb ik een afspraak gemaakt met de dokter omdat ik vanmiddag echt wilde weten of het nou echt zo was of niet, dat ik dus De Predictor heb gekocht.

Testuitslag...Negatief!!!

Ik begrijp er niks van want mijn cyclus is regelmatig = 28 dagen en nu dus 5 dagen overtijd.

Vanmiddag een klein draadje roze afscheiding ( ja heel gedetailleerd) gehad. En nog steeds een vaag gevoel in mijn onderbuik en onderrug maar wel heel anders dan het menstruatiepijn gevoel. Verder geen last van borsten etc. Wat ik wel tot vervelends toe heb is de vermoeidheid en het veel moeten plassen (=blaas vol maar klein plasje)

Wie o wie heeft ook zoiets meegemaakt of maakt dit nu ook mee of herkent dit want er zijn zoveel vraagtekens.

Ik hoor graag van jullie

Groetjes
zuska

Dag Zuska,

Misschien heb je een blaasontsteking en is je menstruatie helaas een paar dagen later.

Groetjes
Swisster

Hoi zuska,

Niou ik kan je een hand geven... Heb hetzelfde, nog nooit overtijd, altijd regelmatig en nu ineens overtijd... dus ik dacht raak.... Niet dus, gisteren getest negatief en vanmorgen "brak de hel los" ....GRGRGRGRGRG

Hai,

Blaasontsteking?? Nee, dat denk ik niet want ik heb geen enkele pijn bij het plassen.
Ik vraag het morgen wel aan de dokter.

En ja joh, ienemienie!! Wat vervelend voor je dat je toch ongesteld bent geworden.
Ik nog steeds niet en ja, nog nooit overtijd altijd regelmatig en zwaar in de war.
Ik laat het jullie morgen wel weten als ik bij de dokter ben geweest.

Groetjes en dank jullie voor de reacties!

ZUSKA

Terug
Bovenaan