Hier wordt ik dus pislink van!

Sorry, moet even mijn hart luchten.
Joey (morgen tien weekjes) is de laatste dagen nogal verkouden en ik ben daarnet op aanraden van het cb. met hem naar de huisarts gegaan. Om even naar de longetjes te laten luisteren en het zekere voor het onzekere te nemen. Om kwart over elf moest hij eigenlijk de fles, maar om tien voor half twaalf kon ik pas terecht. Ik dacht: ik geef hem die fles dan daarna wel. Stom misschien, want je weet dat een afspraak met de huisarts kan uitlopen, maar ach 'een half uurtje later kan geen kwaad'. Zit ik daar dik drie kwartier (!) te wachten!! Terwijl er het laatste half uur al niemand meer in de wachtkamer zat. Ik ben een paar keer wezen vragen aan de receptie of de arts nog wel aanwezig was en of ze nog wel kwam. Ja,ja,ja. Ondertussen had Joey een poepluier, dus heb ik die daar verschoond. Nog geen huisarts. Ik ga naar de receptie en zeg dat er nù iemand moet komen, omdat ik anders naar huis ga en het dan maar aankijk. Niks... Ik trek demonstratief zijn jasje aan, mutsje op... Gaat die vrouw achter de receptie bellen en ja hoor, binnen een minuut is de huisarts er: 50 minuten later! 'Als ik had geweten dat het om zo'n kleintje ging, had ik eerder gekomen'.
Zucht...
Met Joey was trouwens niets aan de hand, terug komen als hij koorts krijgt.

ik kan me helemaal   voorstellen dat je daar pislink van wordt!! En al helemaal om zo'n reactie "als ik had geweten dat t om zo'n kleintje ging, was ik eerder gekomen"... Kijk gewoon goed op je spreekuurprogramma eikel, dan had je dat kunnen weten. En wat heb je al die tijd dan zitten doen???
Gelukkig is er niets met z'n longetjes aan de hand. Hopelijk is verkoudheid snel over!!
Sterkte ermee, groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

ik ben met boas gelukkig nog niet bij de huisarts geweest,maar ga zelf ook zo min mogelijk omdat ze je idd gerust een uur laten zitten.inloopspreekuur is hier helemaal een verschrikking.tientalle roggelende bejaarden en snotterende kinderen en 1 dokter!de andere 2 gaan visites rijden.en het inloopspreekuur duurt 3 kwartier,maar je kan gerust een kwartier na de hand nog komen want dan zit de helft er nog.
vreselijk.
groetjes kari

Hoi. Ja ik vind dat ook verschrikkelijk! Ik ben nu 2 keer geweest,de eerste keer moest ik 3 kwartier wachten waarvan teun een half uur heeft gehuild. Nou dan voel je je super kl#ten!! Iedereen zat te zuchten dat het zo lang duurde en dat hij huilde natuurlijk!
De tweede keer was ik gelukkig alleen. Belachelijk gewoon dat ze jou zo lang hebben laten wachten! Ik vraag me af wat ze ondertussen doen! Groetjes Mikkie.

hallo
idd erg lastig als je zolang moet zitten
Bij ons is cb en huisarts (en tandarts) in een gebouw.
En dan ook nog eens aan de overkant van mijn huis.
(voordeel van in een dorp wonen:D)
dus ik kan of de fles klaarmaken bij cb gedeelte of ff snel naar huis rennen als het te lang duurt.
En dan vraag ik gewoon of ze me willen bellen als ik aan de beurt ben:D.
(doc is trouwens goede vriendin van de familie dus daar heb ik ook weer mazzel mee.
)

gr sylvia

Terug
Bovenaan