Hier wordt ik nou onpasselijk van!

A

Anoniem

Guest
Straatrovers dreigen peuter te ontvoeren

DEN HAAG - Twee mannen hebben donderdag in Den Haag gedreigd een 2-jarige kind te ontvoeren als de moeder van de peuter haar pincode niet zou afgeven.
>>>>

De 21-jarige Haagse liep 's middags vanuit de Venestraat winkelgebied De Haagse Bluf in. Op dat moment werd zij belaagd door twee mannen die haar portemonnee wilden hebben.
Ze weigerde aanvankelijk, waarop een van de twee overvallers een mes op haar keel zette en zij alsnog de portemonnee gaf. Daarna eiste het duo haar pincode met de dreiging haar dochtertje te ontvoeren.
Ze noemde de code. De mannen gingen er vandoor maar niet nadat ze eerst de kinderwagen hadden omgeduwd.
>>>>>>>

Niet normaal toch???
Hier wordt ik echt niet goed van hoor, wat lopen er een hoop zieke mensen rond in deze wereld. Die denken echt dat de wereld om hun draait en dat ze allen kunnen maken.. Net als die zieke Joran vd Sloot, maar das een andre (ziek) verhaal.)

Sorry maar ik werd even heel kwaad toen ik t las!

Evelien

Ik had het ook gelezen op nu.nl en ik werd er ontzettend kwaad om! Wat bezielt die idioten om zoiets te doen? En dan hebben ze wat ze moeten hebben en dan trappen ze die kinderwagen ook nog om! Het wordt echt steeds gekker in Nederland....

Groetjes, Linda

Hoi,

Ik hoorde dit net op het journaal en werd echt ontzettend kwaad. Het is al niet normaal dat mensen op deze manier met elkaar om gaan, geld jatten en dan ook nog misbruik maken van een peuter. Het is echt niet meer normaal.

Groetjes
Inge

blij dat de wereld toch iets minder ziek lijkt, maar waarom verzin je zoiets?

Toevallig las ik vanmiddag ook al dat het verzonnen was, belachelijk toch? Waarom verzint iemand zoiets. . . .gelukkig maar dat het niet is gebeurd maar het allemaal verzinnen vind ik eigenlijk net zo ziekelijk!

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan