Hierbij verklaar ik Hyves voor geopent!

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,..

Ja, niet te geloven hè,.. ben nu pas klaar (02:05 uur)!
Wilde het toch af hebben voor het weekend anders laat het weer zo op zich wachten..

Ik moet hier even uitproberen of jullie met de volgende link op mijn Hyves kunnen komen;

http://ess77.hyves.nl/fotos/

Heel veel plezier met foto's kijken en lees graag jullie reacties hier terug!

Nu ga ik toch écht m'n bedje in hoor,..

Bye bye!

Esmé mv Kay

Helaas moeders,.. Ik heb het in een  album gezet die op deze manier niet zichtbaar is. Ik weet dus niet hoe ik foto's kan verplaatsen  naar een andere "album", maar heb Hyves al gemailt..

Helaas nog eventjes geduld,...
Ik heb het in ieder geval bijna niet meer

Hoor ik de vogeltjes al fluiten?...

Truste,..

He, en na deel 10 dacht ik nu naar Hyves! Ik kan toch niet slapen. Ik ben zo benieuwd!

Annemieke

ik denk als we je als vriend uitnodigen en jij accepteerd dat we ze dan wel kunnen zien. Want als je het fotoalbum aanpast dat iedereen het kan zien kan ELKE hyver aan de foto's. (of je moet dat niet erg vinden? maar de foto's zijn makkelijk op te slaan nml. en kan iedereen ermee doen wat ze willen.)
Dus als het album alleen op vrienden staat en je accepteerd ons....kunnen we ze ook zien en kan er geen vreemde aan.....maar het is maar een tip!
Nessie mv Alissa en Jari

ik heb je toegevoegt als vriend als je dat wilt natuurlijk  Misschien kan ik dan de foto's zien??
liefs

Sorry, maar ik ga me er toch nog een keer tegen aan bemoeien. Waarschijnlijk weet jij beter hoe hyves werkt dan ik, maar misschien . . . . Heb zekf ook ooit een mail naar hyves gestuurd. Moet nog steeds antwoord krijgen, dus kan wel ff duren.

Ik denk dat je foto's nog in de map 'alle foto's' hebt staan.
Je opent de link foto's. Dan druk je op wijzigen. Dan zie je links de mappen. Als er dan in de map 'alle foto's' een heleboel staan en in de andere niet, dan kan ik je vreder helpen.
Dan klik je links de map aan waar de foto's in moeten.
Dan rechts   Foto's & video's toevoegen
Dan tabblad:   Kiezen uit je albums
Dan klik je links de map "alle foto's" aan. Dan selecteer je de foto's en klik je op verstuur (of verzend, weet het niet meer precies)
Ik hoop dat ik dit keer wel nuttige info heb verstrekt.

ik denk ook dat je als vriend aangemeld kans hebt om ze te zien.

Maar esmé geniet eerst effe lekker van je weekend meid.
Je bent druk genoeg geweest de afgelopen dagen

Pauline

Nelleke.... Ik ga je een heeeeeeele dikke kus geven!!!! Tis gelukt!

Nu kunnen jullie de foto's zien!

(Nee, heb dus hélemaal geen verstand van Hyves)

Fijn Weekend!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan