HIGH TEA :)

A

Anoniem

Guest
Meiden, wie o wie is er in voor een leuke dag samen te gaan high tea-en? We zijn elke dag heel erg actief op dit forum en het lijkt mij wel leuk om elkaar in het echt een keertje te zien en misschien onze ervaringen in real life te bespreken :)

Natuurlijk komen we van overal en nergens en moeten we even bekijken waar we het beste af kunnen spreken en natuurlijk wanneer :)

Ik wil jullie trouwens erg bedanken voor alle steun en advies...

Liefs x

daar is het forum voor. :-D

Lijkt mij een erg leuk idee.
Heb vandaag gehoord dat ik toch echt geopereerd moet worden dus kan de komende 6 weken niet maar erna lijkt het me super om gezichten aan de verhalen te kunne n koppelen.

Verder ergens centraa een goede suggestie.

Misschien iets van Utrecht makkelijk met ov en ong in het midden van het land.

Ben benieuwd of er meer interesse is.

Liefs Mariska

Lijkt me ook leuk! Ook vanwege mijn werktijden moet ik even kijken of ik de datum/tijd kan die gekozen wordt..

Utrecht lijkt mij wel handig, centraal en moet denk voor de meeste wel redelijk haalbaar zijn..

Jaa super leuk idee!!
Ik werk zelf ook onregelmatig, dus moet ook vaak weekenden werken. Maar ik kan altijd wel iets ruilen op het werk, dus voor mij is het allemaal niet zo'n probleem.

Oh en utrecht is lekker centraal, goed idee!

Ik ben er zeker bij
Xx

Ja leuk! Urtecht is voor mij maar 1x overstappen, tenminste als die trajecten nog rijden zoals ze 6 jaar terug ook deden.

Ook ik werk onregelmatig, maar over het algemeen maakt dat het voor mij juist makkelijker om iets te plannen.( Alleen nu net niet in de kerstvakanitie)
Maar aangezien Mariska-> Snipi geopereerd moet worden, zit je met 6 weken, in de week voor de kerst. Dus dat zou net kunnen en anders is het denk ik handiger om het in januari te plannen ivm feestdagen, schoolvakanties e.d.
Dus zoals ik al eerder zei: Leuk!

Terug
Bovenaan