highlights laten zetten tijdens je zwangerschap

Nou ik blijf maar vragen stellen, maar weet één van jullie ook of het
slecht is dat je 1 keer in de 6-8 weken blonde highlights laat zetten
bij de kapper?

Misschien is het wel een hele domme vraag hoor maar goed ik wil het toch graag zeker weten.

Hoi meisje82,

Ik heb in de boeken gelezen dat het verven van je haar schadelijk kan zijn voor de baby. Wat me ook enigszins wel logisch lijkt, omdat het om chemicaliën gaat. Alleen verven met henna zou geen problemen geven omdat dat een natuurlijke kleuring is.

Maar ik heb hier op het forum ook een antwoord van een kapster gelezen dat het geen kwaad zou kunnen. (Wat ik me overigens niet voor kan stellen.) Zelf begin ik behoorlijk grijs te worden en dat terwijl ik pas 27 ben, maar ik neem het risico liever even niet. Vind de gezondheid van m'n kind iets belangrijker dan m'n uiterlijk. Ik denk maar zo......nog maar 14 weken.......

groet
Kameraadsel

quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2006 13:44:41'));

Kan helemaal geen kwaad, heb het zelf ook laten doen toen ik zwanger was.
Je eet het niet op ofzo hoor!

Nou nou, Je ademd wel de gevaarlijke stoffen in en dat is niet schadelijk??

groetjes

hallo
Ik ben zelf kapster en heb vroeger geleerd dat je wel mag verven maar niet met meer dan 6% waterstofperoxide. Met high lights krijg je geen verf op je hoofdhuid maar alleen op de plukjes in de folie.
Liefs Mikkie

tja, ik moet hier even op reageren!!

als dat echt zo slecht is zoals jullie zeggen wat moet een zwangere kapster dan??
negen maanden in de ziektewet gaan ofzo??
wij zijn dagelijks aan het haar verven en permanenten dus ik denk als jullie 1 keertje die luchtjes inademen dat dat echt geen kwaad kan....

gr sandra

Ook ik vind weer dat ik maar ff moet reageren. Het zou idd betekenen dat een kapster (zoals ik zelf) dus in de ziekte wet moet omdat ze zwanger is. Kom nou zeg!!!! Wij staan boven de permanentjes en de verfjes, ademenen dus alles in. Jullie als klant zijnde hebben het op je hoofd en ademd dus veel minder in. Het kan echt geen kwaad voor je kindje om dit soort behandelingen te ondergaan. Het enige wat kan is dat het resultaat wat tegen valt vanwege de hormonen in je lijf!!!!!!!!

De spullen die wij gebruiken bij het kleuren en permanenten komen niet in je bloedbaan dus ook niet bij je kindje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als de mensen zich nou eens druk gingen maken over het (mee)roken tijdens een zwangerschap. Dat is veeeeeel schadelijker voor je kindje!!

groetjes guppie

Terug
Bovenaan