hihi weer eens een gek onderwerp

Hey meiden,

Even een vraagje.
Wanneer is iets bij jullie versleten???
handdoeken, ondergoed, poetsdoekjes.
Als er 1 gaatje in zit?
Als er meerdere gaatjes in zitten?
Als het iets rafelt?
Als er grotere gaatjes in zitten?
Als er GROTE gaten in zitten?
Of als je HET bijna niet meer ziet omdat het 1 groot gat is?
HAHA. Ik stam af van de zeeuwen(laat ik gelijk zeggen dat natuurlijk niet alle zeeuwen hetzelfde zijn) maar ik ben dus iemand die neit snel iets weg gooi.
Soms denk ik wel eens: kan deze onderbroek nou nog wel? Volgens mij zou iedereen die allang weg gegooid hebben. Maar alles wat oud is zit het lekkerst. Maar ik denk dat ik nodig nieuw ondergoed moet gaan halen. hihi.

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Inderdaad een heel gek onderwerp...Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Maar wat mij betreft (omdat je het zo graag wilt weten):
- sokken met een gaatje erin gooi ik meteen weg. Zo'n gedoe om die te stoppen.
- onderbroeken waar het elastiek ofzo uit is die bewaar ik wel...want idd die zitten dan weer zo lekker. Of die door het wassen wat verkleurd zijn.
- zitten er echter gaten in of gaatjes dan gooi ik ze wel weg.
Ik denk trouwens dat het probleem bij jou inderdaad is dat je afstamt van de zeeuwen.

Groetjes Babybelle

Hoi hoi,

Ik ben een vrij makkelijke weg gooier, maar alleen als het niet mijn eigen spullen zijn haha

Sokken en ondergoed van manlief gaan direct de prullenbak in terwijl ik bijv. een super lekker zittend hemd zolang heb gedragen dat er gaatjes in kwamen. Helaas daarna nooit meer zo'n lekker hemd gevonden hihi

Groetjes,
Sannemams

Hee Marianne,

Bij mij is het ook heel verschillend. Voor de kindjes gooi ik alles wel weg met een vlek of gat.
Voor mezelf is dat wel eens anders. Ik heb ook onderbroeken en T-shirts die zoooooo lekker zitten dat ik er geen afstand van kan doen.
Nu ben ik helaas ook zo makkelijk uitgevallen dat als ergens een rits kapot is of zo, ik het ook weggooi. Ik heb echt 2 linkerhanden en echt geen geduld om daar iets nieuws in te zetten. Helaas heet dat ook wel eens gemakzucht.....

Groetjes,
Maike

Ik heb een handdoek waar ik me nog steeds mee af droog terwijl hij gerafeld is. Maar hij droogt zo lekker, geen een andere handdoek evenaart deze hahaha.
En onderbroeken met gaatjes of los elastiek gaan de prullenbak ik en sokken met kleine gaatjes niet, maar als ze groter worden wel. Stoppen doen we hier niet aan (dan zit er zo'n dik ding aan je sok en dat zit niet lekker)

groetjes Maris

Terug
Bovenaan