A ANONYMOUS_USERNAME mei 9, 2007 #3 aaahhhh. Wat een scheet! Vooral die met het duimen vind ik mooi! Helaas is Loek al uitgehuwelijkt...
A ANONYMOUS_USERNAME mei 9, 2007 #4 heee, ik was te snel. Nu zie ik die in die kist ook. Die is mooi! In een studio gemaakt?
A ANONYMOUS_USERNAME mei 9, 2007 #5 Nee die is bij de c1000 gemaakt.. daar kwam een fotograaf en kon je dus op de foto hihi ..Zj had allemaal koffers kistjes knuffels etc etc mee ..!
Nee die is bij de c1000 gemaakt.. daar kwam een fotograaf en kon je dus op de foto hihi ..Zj had allemaal koffers kistjes knuffels etc etc mee ..!
A ANONYMOUS_USERNAME mei 9, 2007 #6 Wat een schatje, heeft ze al verkering?? p.s. bij mij wil het maar niet lukken om de foto's er op te zetten. Gr. Mij
Wat een schatje, heeft ze al verkering?? p.s. bij mij wil het maar niet lukken om de foto's er op te zetten. Gr. Mij
A ANONYMOUS_USERNAME mei 9, 2007 #7 Wat een lieverd! Die fotograven die bij de supermarkt foto's maken kunnen er wat van! En jullie zelf ook natuurlijk! groetjes, Sabine
Wat een lieverd! Die fotograven die bij de supermarkt foto's maken kunnen er wat van! En jullie zelf ook natuurlijk! groetjes, Sabine
A ANONYMOUS_USERNAME mei 10, 2007 #8 Hee dit is volgens mij hetzelfde mandje!! ook gemaakt in dew supermarkt. Evi is hier 5 weken, lief he!!! groetjes Sonja
Hee dit is volgens mij hetzelfde mandje!! ook gemaakt in dew supermarkt. Evi is hier 5 weken, lief he!!! groetjes Sonja