Hihihi, mijn jeugd!

A

Anoniem

Guest
Was vanmorgen echt niet wakker te krijgen, liep de hele dag achter de feiten aan, maar ben nu weer helemaal blij!
Krijg net een berichtje van een vriendin van mij dat de BackStreet Boys weer naar Nederland komen! Dat is echt mijn jeugd en ga er weer naartoe!

Voor de zekerheid, maar geen staplaatsen dit keer... Je weet nooit hoe je er op 1 mei 2012 bij loopt... Ik hoop dik, haha!

Ik heb er nu al zin in, dit maakt echt mijn hele dag weer goed!

Wie heeft er nog meer van die dingen uit zijn jeugd, die toch leuk bljiven??

Liefs Daisy

hihi, Superleuk! :D
En slim om de zitplaatsen te doen! Ik hoop ook echt dat er dan een dikke buik is!

Ik heb eigelijk niet zoiets zelf..

Toen ik klein was, was ik echt een halve jonge!
Klouterde in bomen, was aan het timmeren en speelde ook altijd met vriendjes! haha..

Nu ben ik 23, en ben ik helemaal gek op fotograferen!
Net afgelopen dinsdag mijn camera vervangen door een zo professioneel mogelijk exemplaar, ik ben helemaal blij en trots!

Kan ik weer verder met de newborn shoots ;)
En de fashion shoots met kids (en ook volwassenen!) + de bruiloften tussendoor!

Liefss, Jeltje.

GAAFFFFFFFF ben jaloers hoor haha!!! lijkt me ook zo super gaaf zeg!!!
heerlijke goeie oude tijd!!

Wat onwijs leuk!! De Backstreet Boys....sjesus! Dat gaat wel een aantal jaren terug! Leuk hoor, ik zag ze overigens laatst ergens live en toen waren ze veel slechter als in de jaren 90! hahahahaha!!
Ik hoop ook voor je dat je dan een dikke buik hebt om mee te swingen op de nummers! :)

Ik heb genoeg leuke dingen uit m'n jeugd maar ik ben een enorme fan van de BeeGees en dat is toch wel van voor mijn tijd (ben bijna 31) maar als ik hun nummers hoor dan word ik altijd direct vrolijk!!

Fijn trouwens dat je even een lekker weekje hebt gehad, heerlijk!!

Fijne avond meid! Liefs Lynn

heey....

ook ik was helemaal gek van de BSB....
Ben naar het BLACK & BLUE concert geweest...uiteraard helemaal in het blauw...
Concertkaartjes zitten in een fotoalbium...
Was een hele ervaring...
En als het me lukt om een kaart te bemachten ga ik ook zeker weten heen...
WIl zo graag nog een keer....
Helaas mag ik nu wel alleen heen gaan (of heel misschien met zijn tweeen hih)
Maar dat heb ik er zeer zeker voor over...

liefs

whaaaa gaaf!! hahah
Vroeg echte die hard fan van de backtreet boys, maar nu niet zo heel interessant meer.
Maar wel heel erg leuk jeugd sentiment!!!
Verstandig van de zitplaatsen!!

Liefs

Ik weet niet waar je woont, maar in Antwerpen treden de BSB samen met NKOTB op. In het sportpaleis.
Ik ben in mijn jeugd wel een snaar de NKOTB geweest. Echt super gaaf was dat.
Nu luister ik naar vanalles en nog wat, maar P!nk en Bon jovi vind ik echt heel leuk. Als die weer naar nederland of Belgie komen, ben ik van de partij. Tijdens mijn vorige zwangerschap nog naar P!nk geweest. Toen ik de kaarten bestelde wist ik net dat ik in verwachting was, dus toen zitplaatsen besteld, waar ik echt blij om was. Concert was toen 7 weken voor de uitgerekende datum. haha. thijs vond het ook leuk. Hij ging toen enorm te keer.

Terug
Bovenaan