Hij begint al flink te wandelen!

A

Anoniem

Guest
Zo, even een apart onderwerpje voor mijn kleine scheetje......
Stef heeft er helemaal zin in. Aan de hand wandelt hij de hele wereld rond. Als hij iets ziet waar hij graag naartoe wil, dan rent hij zelfs een beetje. Zoooo schattig! In het zwembad van het weekend, werd hij helemaal enthousiast. Hij had door dat hij gewichtsloos was en werd helemaal overmoedig. Hij probeerde echt het zwembad door te racen! haha

Ik ben heel benieuwd wanneer hij gaat ontdekken dat hij het ook wel een beetje alleen kan.... Voorlopig kan ie zich nog niet zelf optrekken, dus we moeten hem wel eerst op zijn voetjes neerzetten. Dat zal nu vast niet lang meer duren, meneer heeft de smaak goed te pakken..... Hoe liep dat bij jullie kleintjes??

Liefs Annet

Hee ik herken dit helemaal.
Ilse (8 maanden) wil ook steeds lopen. Als ze op de arm zit dan buigt ze naar voren en gaat het van 'uhh uhh'. Dan wil ze naar beneden en lopen.
Ze pakt dan in iedere hand een vinger van mij en zet echte stappen. Als ze enthousiast wordt dan gaan de benen sneller en moet ze erg lachen. Ik moet ook zeggen dat ze steeds beter gaat lopen nu we vaker oefenen. Op een dag heeft ze de vingers van mij niet meer nodig...
Optrekken doet ze (nog) niet.

Jeske

Mexx trekt zich sinds deze week echt goed op aan de tafel (wij hebben namelijk een kist dus geen randje waar ze zich op kan trekken). En toen ze dat eenmaal door had  vond ze dat ze ook maar moest leren lopen langs de tafel. Dit heeft haar 1 mooie bult en een hoop gekreun gekost maar na 2 dagen had ze het al door als ze eenmaal wil dan lukt  haar dat ook.
1 heel groot nadeel niets is meer veilig op tafel hahaha.

groetjes Wendy

Terug
Bovenaan