Hij breekt de tent af......

Mijn knaapie is op de ondernemende toer vandaag. Hij had al ontdekt hoe hij zijn lichtjesrammelaar van V-tech aan moest zetten (heel klein knopje). Nu heeft hij door dat hij, liggend op zijn buik, bij zijn mobiel kan. Dus ik denk dat dat ding niet lang meer boven zijn box blijft hangen. Anders gaat hij die gebruiken om zich aan op te trekken en ik geloof niet dat dat ding daar tegen kan.
Ben benieuwd wat Rowan nog meer in petto heeft vandaag.

Groetjes,

Annemiek

haha, straks vliegt de mobiel door de kamer! Hier vliegen tot nu toe alleen nog maar flessen en borden met eten door de kamer, met direct daar achteraan de liefste lach die ik maar krijgen kan!

Hij heeft al voordurend de neiging om alles wat tussen de spijlen doorkan, buiten de box te gooien. En een lol dat hij dan heeft, hij weet dat mama het toch weer opraapt, anders gaan er 2 herders mee aan de loop.
Rowan is ook voordurens bezig, als hij op zijn buik ligt, om zich af te zetten met zijn voeten zodat zijn kont omhoog gaat. Het kruipen zal dan ook niet lang meer wegblijven.

Leuk joh! Ook al zo'n beweeglijk manneke. Knap he dat zo zo jong al doorhebben hoe dingen werken. Ben benieuwd wat voor streken hij vandaag nog meer gaat uithalen.

Die mannen zijn maar snel, ik was helemaal verbaasd toen ik Rowan zag staan en nog meer toen ik Quin zijn kunsten zag vertonen. Hier hebben we nog spagetthibenen!

hahaaha spagettibenen.....nou hier ook hoor, ze wil wel maar kan niet!! Draaien is het enige wat ze nu een beetje door heeft. En dan ook allleen maar rechtsom, niet links....die kant van haar lijfje heeft ze nog niet ondekt hihi
Succes vandaag, ben benieuwd wat hij nog meer gaat uithalen.

Groetjes Monique

Mijn schoonouders stonden laatst raar te kijken toen ze de spieren in Rowan zijn bovenbenen zagen. Die zijn inmiddels al heel goed ontwikkeld.
Ik denk dat dit komt door de witte motor. Tijdens de zwangerschap heb ik de laatste 2,5 maanden 13 liter melk gedronken per week. Ik kon daar geen genoeg van krijgen.
Ik heb ook zijn hoofdje niet vast hoeven houden, vanaf moment 1 drukte hij zijn voeten stevig neer en draaide zijn hoofdje zelfstandig rond.

Terug
Bovenaan