hij drinkt te gulzig!

Enzo drinkt zo vreselijk gulzig, niet normaal meer. Binnen 6 a 7 minuten drinkt hij zijn fles leeg. Gelukkig houdt hij het meeste binnen maar we hebben nu bij de laatste voeding dat hij heel veel terugspuugt, soms wel een halve fles! We denken dat dat komt omdat hij zo snel de fles opheeft....
We geven m al te eten op het kleinste gaatje van de flessen en proberen pauze ertussen in te lassen maar dan begint hij zo hard te krijsen dat hij de fles wil, dat hij zijn eten uitspuugt.
Donderdag moeten we naar het cb toe en dan zullen we het erover hebben....

liefs
di silva

pfff dat is niet lekker zeg. ik moet je zeggen dat jr er wel wat langer over doet. hij zit sinds kort op de comfort voeding van de kruidvat. ideaal!!!!!!!!!! echt waar. daar zit dat johannes brood pit meel ( ofzoiets ) zit er in en dan wordt de voeding al wat steviger. en dan duurt het wat langer. ik geloof als ik je verhaal goed begrepen heb dat je de dodi 1,2,3, speen gebruikt klopt dat?? die hebben wij ook en ik kan hem iedereen aanraden. Jr begint op 1 en draai dan langzaam door naar 2 en dat gaat echt super!!!!!

maar misschien is deze voeding wat voor je?? heel veel suc6 meid

ja, ik zit te googlen en lees inderdaad over die comfort-voeding. Ik zal van de week het voorleggen aan het cb.
Ik geef Enzo flesvoeding uit een Tefal-fles. Die heeft 4 standen, tis inderdaad heel geweldig, hoor! In het begin at Enzo niet zo heel snel en toen konden we inderdaad makkelijk switchen tussen de standjes!
Maar hij drinkt nu alles in 1 slok bijna op, op standje 1. ..

Liefs
di silva

Tyche had dit ook en we kregen dus het advies om een pauze in te lassen wat jij dus ook doet. Bij ons werkt het meestal wel maar duurde ook wel een weekje voor ze in de gaten had dat ze echt nog wel meer kreeg. Moet zeggen dat ze toen wel krijste maar niet spuugde anders zou ik me ook wat meer zorgen hebben gemaakt,
heb het er inderdaad eens over met het cb want ik zou het anders ook niet weten.... (ik gebruik net als Jantine ook de 1-2-3 speen... heb niet gelezen wat jij gebruikte.. sorry)

Hoi,

Ik heb zelf ook een gulzige drinker gehad.
Ze had haar fles binnen 5 min. op.Met als gevolg,boeren,hikken,spugen en buikkrampjes. Ik ben overgestapt op DIFRAX en ze heeft er erg baat bij. Nu drinkt ze haar flesje binnen 15 - 30 min.op.

Ik weet niet of je deze flessen gebruikt.

Ik heb ieder geval dat de Aventflessen niet goed zijn.( gaat te snel )

groetjes van anouschka

Ja, je kunt eens een andere fles  proberen en/of een ander merk speentjes. En overleg eens met het CB of je johannesbroodpitmeel (nutriton) mag gebruiken, dat maakt de voeding wat dikker. Dat helpt tegen het spugen en de melk stroomt dan langzamer, heb je 2 vliegen in 1 klap.

over die Avent-flessen klopt, ja! Ik had ook dat hij die zo op had gedronken!!!!

Maar ik ben erachter wat er was.... stom stom stom (ik ben blond) maar zijn speen is gewoon op en versleten. Ik heb er een nieuwe opgezet en probleem over! Ik las dat ze ongeveer 6 weken met een speen doen en dat je m dan moet vervangen.
Het spugen is nu gewoon een "mondje terug" geworden gelukkig!

Maar bedankt voor jullie reacties !!!!

liefs
di silva

Terug
Bovenaan