A
Anoniem
Guest
Ik maak me echt een beetje zorgen, Zifjon is een enorm druk zeg maar gerust hyper kindje. De hele dag door stuiterd hij zijn bedje. box of kinderwagen en heeft de grootste lol. Hij groeit goed en was eerst beetje onder de groei lijn et gewicht maar zit nu op het gemiddelde. Heeft lekkere bolle wangentjes maar is voor de rest niet dik en heeft geen extra spekkies.
Wel slaapt hij door zijn drukke gedrag ook veel (na 1,5a2 uur is hij al weer moe en slaapt dan drie uur) Om daarna weer verdere te gaan met zijn bewegelijkheid. Maar de laatste dagen is hij zo enorm veel gaan eten dat ik me nu zorgen ga maken. Hij wordt ook steeds wakker met eten en stopt pas met krijzen als hij eten gehad heeft.
Hij wordt dus nu ook weer in d eavond wakker voor een extra fles die hij normaal niet meer kreeg pas als hij die heeft gehad gaat hij verder slapen tot 21:30 voor nog een fles.
het volgende krijgt hij nu
ontbijt:
200 cc opvolgmelk met bambix tot dikke pap gemaakt
tussendoor: grote kom fruithap met sap
Lunch:drie !!! boterhammen met beleg en 120 cc opvolgmelk
tussendoor: baby rijstenwafel of liga met sap
Diner: aard, groenten,vlees en danoontje als toetje
20:00 wakker voor een fles 160 cc
voor het slapen gaan: Bambix goedenacht avondpapje (+\ 180 cc)
En tussendoor drinkt hij vaak nog extra sap en eet ook nog wel eens met mij mee.
hebben jullie dit ook ????? en hoe kan dit ze eten bijna net zoveel als ik
gr mariska
Wel slaapt hij door zijn drukke gedrag ook veel (na 1,5a2 uur is hij al weer moe en slaapt dan drie uur) Om daarna weer verdere te gaan met zijn bewegelijkheid. Maar de laatste dagen is hij zo enorm veel gaan eten dat ik me nu zorgen ga maken. Hij wordt ook steeds wakker met eten en stopt pas met krijzen als hij eten gehad heeft.
Hij wordt dus nu ook weer in d eavond wakker voor een extra fles die hij normaal niet meer kreeg pas als hij die heeft gehad gaat hij verder slapen tot 21:30 voor nog een fles.
het volgende krijgt hij nu
ontbijt:
200 cc opvolgmelk met bambix tot dikke pap gemaakt
tussendoor: grote kom fruithap met sap
Lunch:drie !!! boterhammen met beleg en 120 cc opvolgmelk
tussendoor: baby rijstenwafel of liga met sap
Diner: aard, groenten,vlees en danoontje als toetje
20:00 wakker voor een fles 160 cc
voor het slapen gaan: Bambix goedenacht avondpapje (+\ 180 cc)
En tussendoor drinkt hij vaak nog extra sap en eet ook nog wel eens met mij mee.
hebben jullie dit ook ????? en hoe kan dit ze eten bijna net zoveel als ik
gr mariska