hij gaat staan in de box!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik was vanmiddag even in de keuken bezig, terwijl mijn zoontje(6,5 mnd.) lekker in de box zat te spelen,toen ik terug kwam in de kamer, schrok ik me kapot, hij stond!! hij vond het zelf prachtig en ik kreeg een grote glimlach van de boef.

groetjes susanne

Wat goed!
En wat is hij snel..of die van mij is gewoon langzaam. Ze rolt nog niet eens om, zitten wordt al helemaal niks, laat staan dat ze gaat staan.. Ach, komt vanzelf wel.
Maar knap hoor! Kan je wel op gaan passen.
Sil

hoi sil,

hij is idd erg snel, eigenlijk iets te snel, ik was gisteren op het cb en daar vonden ze hem ook erg vlot overal mee, maar ja daar kun je weinig aan houden, kunt ze niet vastbinden he hahahaha, maar aan de andere kant maakt hij weer zowat geen geluidjes enzo, wat ik hier wel veel lees dat de andere kindjes allemaal doen, we laten ze maar lekker ontwikkelen in hun eigen tempo, want ze zijn allemaal verschillend net zoals wij

groetjes susanne

Wat stoer!!!!!!
Hier ook zo'n langzame.

Iris steekt alleen haar energie in het groeien. Ze wil wel eens van haar buik naar haar rug draaien en van haar rug naar haar zij maar dan houd het ook wel op.

Wacht op de dag dat ze gaat rollen, kruipen, zitten.........

Hoi!

Ja leuk he!!!!! Hier moet ik er ook aan geloven sinds eergisteren!
Het bed heb ik gelijk die zelfde avond al naar beneden gedaan, en vandaag gaat de box eraan! hahaha Maar die van jou is wel errug snelllll :)
Morgen is mijn dochter 8 maanden, en dat vind ik al vlot.

Geniet ervan! maar dat doe je al volgens mij!! ;-)
Groetjes Debby mv B'Elanna

Het schijnt ook zo te zijn dat ze maar met 1 aspect van de ontwikkeling bezig kunnen zijn. Bij jou suzanne, is dat dus de grove motoriek en dan komt dat kletsen daarna wel weer.
Chloë kletst wat af daarentegen; ze kan hele verhalen vertellen tgen haar knuffel en gisteren had ze haar voetje te pakken en lag ze daar tegen te kletsen, dat was zó grappig.
En, jawel; de eerste tand is sinds gisteren door gekomen!!
Veel plezier allemaal met jullie kleintjes.
Sil

OOH Wat knap van je ventje zeg! Wat zul je verbaasd zijn geweest! Leuk he als ze opeens zo iets erbij kunnen! Wel oppassen idd met bedje en box. Gaaf hoor!
En Sil het eerste tandje? Heeft ze er veel last van gehad? Joran heeft nog steeds niks geen tandjes, hij is bijna 7 maanden nu... We wachten af!
Joran rolt trouwens wel allebei de kanten op, kruipen probeert hij ook maar dat wil nog niet lukken (ziet er wel grappig uit) en babbelen! Hij zegt nu sinds kort: dadadadada, wij zijn trots!

Leuk hé, al die nieuwe dingen. Ook erg grappig om te lezen dat ieder kindje op een andere manier bezig is met de ontwikkeling.
Ik dacht al maanden dat er een tandje aan zat te komen, dus telkens van dat dentinox er op gesmeerd. Had ik het een paar dagen al niet meer gedaan, voel ik gisteren ineens een tandje.
Op het kdv heb ik een keer een kindje gehad wat pas met 14 mnd de eerste tand kreeg! Dus het kan nog alle kanten op.
Succes verder.
Sil

Terug
Bovenaan