hij heeft weer wat nieuws,

A

Anoniem

Guest
hij deed altijd al zijn handen naar de fles als ik hem de fles geef,dat deed hij ook al toen in nog borstvoeding gaf dan gingen die handen naar me tepel, steeds dat verdomde tepelhoedje er wer van af, ik aaagggrrrhhhh hij blleeehhhhh, maar goed nu dus fles voeding,

maar nu sinds gister begint hij de fles continu te slaan, vanaf dat hij in zijn mond zit tot dat hij leeg is, slaat hij steeds met zijn linkerhand op de fles, heel bewust overigens, zijn er meer kindjes die dart doen en hebben jullie enig idee waarom.......

hij krijgt genoeg en het komt er in een goed tempo uit

Ja, Bram doet dat ook al een tijdje ... waarom weet ik eigenlijk niet, maar hij slaat dus er zo hard op dat de fles elke keer zijn mond uitgaat ... misschien is het dat hij 'm vast wil houden. Heb ik geprobeerd, maar dat lijkt er nog niet op hihihi Hij vindt het wel makkelijk zo !!!

Suze slaat ook tegen de fles en ze duwt hem alle kanten op. Soms moet ik hem echt heel stevig vasthouden. Ook wappert ze met haar ene armpje  in het rond tijdens het drinken, of ze wrijft over haar hoofd

waarom het is heb ik ook geen idee van maar mijn mannentje doet het ook hij houd af en toe ook de fles vast maar slaan vind ie toch wel het leukst hihih en hij heeft ook ontdekt dat er een overgang is van de fles naar speen die ribbels elke keer weer voelen het zal er wel bij horen zo ontdekken ze

groetjes

Ha, ha, Christian doet dat ook hoor! In het begin duwde, sloeg en trok hij de fles alle kanten op tijdens het drinken, maar de laatste tijd pakte hij de fles zelf stevig vast en heeft dan even mijn 'hulp' niet meer nodig. En af en toe slaat hij op de fles, heel ritmisch en opnieuw en opnieuw. Het lijkt dan alsof hij het als een trommel gebruikt en het geluidje wel leuk vindt. Ik heb nooit het gevoel gehad dat hij ongeduldig was of zo...

Groetjes, Karin

Ik had begrepen dat ze dat doen om te zorgen dat de melk sneller gaat stromen: bij bv stimuleert het duwen tegen de borst de melkstroom, dus dat doen ze ook tegen de fles.
Maar misschien is dat gewoon een fabeltje?

senna doet dat ook vaak. of hij doet een soort van knijp bewegeingen maken. heel grappig om te zien. maar dat doet hij alleen als hij goed wakker is. vaak wordt hij heel slaperig als hij de fles krijgt en dan wordt hij heel rustig en gaat ie met een spuugdoekje over zijn oogje wrijven.... ( zooooooo lief)!!

liefs marijke

Terug
Bovenaan