Hij is de 9 kilo voorbij!!!

Jeeej, wat gaat het toch hard. Vannochtend jasper (20-09-2008) even wezen wegen en meten en hij is 72 cm en 9055 gram, wat een beer al he.

Nou dat wou ik als trotse mama toch maar even kwijt!!

Liefs Jen

Hoi Knutseljuffie,

Hier nog een trotse mama, Eva is ook de 9 kilo voorbij, al is het maar net!
Eva is nu 9010 gram en 72 cm, ze is van 27-09-2008.

Lekker he, als ze het zo goed doen

Hoi,

Ze groeien inderdaad als kool he.
Bastiaan (ook 20-09) was ruim 3 weken geleden al 8,5 kilo, dus zal inmiddels ook al een heel eind richting de 9 kilo gaan. Is wel wat kleiner, 68cm. Een klein propje dus.
Ik til me een breuk aan hem.
Zijn zus woog met een jaar 8,6 kilo, dus ik ben dit helemaal niet gewend. En dat terwijl ze hetzelfde te eten kregen als baby.
Nienke

Hoi dames,

ik durf het bijna niet te zeggen, maar de mijne is al 11,6 kilo... Hij is bijna 8 maanden en ruim 73cm, dus hij is ook best lang. Verhouding lengte-gewicht is prima en op het cb zijn ze erg tevreden. Hij oogt ook niet dik gelukkig. Nou ja, hij is verder gezond en heel vrolijk en makkelijk, dus mij hoor je niet klagen. :)

Groetjes, Crystel

wow!!!! cristel!!!!!

wat een flink mannetje heb je zeg...
heerlijk moet ook wat aan zitten zeggen ze altijd.
fijn dat ie het goed doet ja toch!!

denk dat noa nu ook bijna 9 kilo weegt.
we moeten eind van deze maand weer voor controle ze woog in begin april 8100 gram dus ze zal nu wel aardig richting de 9 kilo gaan denk ik.

groet annelies

Hallo mama's!

Domenikos(3/9) was vorige week 10,6kg en 76cm.
Met 5,5maand was hij 9,5kg dus qua gewicht is hij niet extreem gegroeid, qua lengte van 70 naar 76.

groetjes,Priscilla

Wat een stevige kindertjes allemaal, heerlijk! Mijn tweeling is nu 8,75 en 9,12 kg met 8,5 maanden. Dat vond ik al behoorlijk! Maar goed het is natuurlijk een tweeling dus ze waren bij geboorte gemiddeld wat lichter natuurlijk (beiden 3 kg).

Hoi moeders,
Ik schrijf even met jullie mee. Ik schreef altijd bij de oktober-mama's, maar die zijn naar Hyves gegaan en daar heb ik niet zo'n zin in. En aangezien mijn zoontje Coen (ja, ja, nog een Coen bij de septemberbaby's, maar nu met een C) van 29 september is lees ik ook al regelmatig bij jullie mee. Ik zal bij het foto-topic een fotootje zetten, kunnen jullie onze kleine vent ook eens zien.
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen, wat hebben jullie grote/zware baby's zeg! Jeetje! Coen woog met de 7,5 maand controle 7990 gram en hij was 68,5 cm lang. Bij de geboorte was hij 3235 gram.  Hij eet prima hoor: fruit, boterham, warme prak, yoghurt,  pap. Alleen melk wil tie niet meer en al helemaal niet uit een fles.
Coen zit trouwens nog wel netjes binnen de curve maar wel onder het gemiddelde. Qua lengte zit hij ongeveer op het gemiddelde. Dus we maken ons er geen zorgen om, maar ik had het wel lekker gevonden als hij ietsje meer reserves had.
Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan