Hij is de beste!!!

Mijn lieve Loek is de beste!

Vanmorgen heeft hij 2 slaapjes van 45 min gedaan, zoals bijna gebruikelijk is sinds het inbakeren. Elke dag maakt hij een langere slaap van 2-2,5 uur en dat vind ik al heel wat meteen vanaf de eerste dag!
Vanmiddag werd hij in die langere slaap al na 1,5 uur wakker: flinke poepbroek! Ja, daar zou ik ook van gaan huilen. Ingebakerd, geen kant op kunnen en in de poep liggen... Dus ik had me er helemaal op ingesteld dat we de rest van de dag vaak gingen voeden, want de rest zijn steeds 45 min-slaapjes. Ik had de kapper al afgezegd vanwege deze perikelen (is mijn buurvrouw, dus dat kan makkelijker). Toen Loek net in bed lag, belde ze aan dat ze op dat moment een gat had, of ik toch snel even wilde komen. Ik heb het gedaan, ben wel 3 x terug naar huis gelopen, waar mijn moeder naast de babyfoon geinstaleerd was...

... maar hij bleef slapen! Voor de tweede keer vandaag! Hij ligt nu alweer 2 uur in bed en het is nog stil.

Zouden de ervaren mama's hier dan toch gelijk hebben dat doorzetten beloond wordt en dat alles goed gaat komen?!? Ik ben zo trots op mijn kleine man!

Hallo!

Je bent terecht trots op Loek! Vergeet je niet ook trots op jezelf te zijn?! Het lijkt er inderdaad op dat volhouden van het ritme en inbakeren je mannetje rustiger maakt. En een bijkomend voordeel: je haar zit ook weer goed!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan