Hij is echt niet lekker.....

Mijn mannetje voelt zich echt niet lekker. Het begon vrijdag al met verhoging en nu is het af en aan ook nog koorts. Het zal ongetwijfeld door die verkoudheid komen...
Hij wil zo graag kletsen en lachen, maar het is veel te vermoeiend. Vandaag heeft hij nu echt een slaapdag.
Ik vind het zo zielig

Hopelijk gaat hij zich morgen beter voelen.

Zo, ik moest even m'n hart luchten.

Monique mv Nick

Niet te lang wachten met de dokter bellen hoor! Als ze zo klein zijn horen ze geen koorts te hebben! Marieke is met 6 weken in het ziekenhuis gekomen omdat ze een beetje koorts had en verkouden was! Uiteindelijk heeft ze antibiotica gekregen omdat ze steeds afweziger werd en veel te weinig dronk!

sterkte met je mannetje!

Sabine

Ik was vrijdag al even langs de HA geweest, met oog op het weekend.
Hij heeft hem van top tot teen onderzocht. Tot nu toe drinkt Nick nog wel goed en krijgt hij nog genoeg natte luiers. Maar we gaan nu wel al de 6e dag in. Voor mezelf heb ik de limiet op vrijdag staan. Als het dan nog niet gezakt is ga ik weer langs.
(ik moet zeggen dat hij ondanks de koorts nog steeds te genieten is, mijn dappere ventje)

Monique mv Nick (10mrt)  

echt vervelend he, voor zo'n kleintje! Hier is het ook feest, allebei de kids hebben buikgriep, ik blijf dweilen, verschonen, wassen en troosten! Heel zielig. Gelukkig heeft Floor het niet zo heel erg, zij is voornamelijk snipverkouden. Haar oogjes zaten dichtgeplakt vanmorgen, dat vond ze wel heel erg geloof ik, ze schreeuwde moord en brand. Tijmen heeft al sinds gisteren 40,5 koorts, die is helemaal zielig, hij slaapt gelukkig wel heel veel vandaag.
Ach, het gaat vanzelf wel weer over, schijnt goed te zijn voor de weerstand!
Veel succes met je kleintje!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan