Hij is er aan toe!

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik wil me even voorstellen, ik ben Fenneke.
Tweede paasdag was de dag dat mijn man zei dat hij dacht wel toe te zijn aan een kindje, wow!
Ik moest die vrijdag   weer met de pil beginnen en heb dat dus niet gedaan.
Spannend hoor, hoe het nu verder gaat?

Ik hoop nog veel met jullie te kunnen delen.
Klopt het dat je nu bij alles wat je voelt denkt: zou dit het zijn???!!!

Hoi Fennie,

wat leuk!!
wij zijn nu in onze derde ronde.
van tevoren denk je je moet er niet teveel mee bezig zijn ,maar dat lukt toch niet!!!
Elke keer voel je vanalles en denk je ,zou het?
nu kun je elke maand rekenen wat je vruchtbare tijd is en dan flink ''klussen''
en dan heb je je nod dag ( waneer je niet ongesteld moet worden) en die datum kun je dan met iedereen hier delen mijn nod is 27 april en ronde 3

succes  liefs Tamara

Voor zover ik er al iets van begrijp zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben, maar dan ga je er natuurlijk vanuit dat ik keurig na 28 dagen weer ongesteld zou worden.
Als ik nog aan de pil was geweest dan zou ik 25 april ongesteld zijn geworden.

Ik moet nog een hoop leren geloof ik!

hoi hoi
bij mij duurt het gemiddeld volgens mij 31 dagen( tenminste wat ik kan vergelijken!)
ik kom hier wel bijna dagenlijks en dan leer je weer van anderen!
 liefs Tamara

Leuk, bedankt voor je reactie.
Ik zal hier ook wel regelmatig te vinden zijn, dat krijg je he als manlief het druk heeft en jij je verhaal kwijt wil.

Groetjes Fenneke

Hoi,

Welkom op dit forum !!! Het is hier heel gezellig en je kunt altijd je hart luchten (zoals je misschien net al gelezen hebt, berichtje "jaloers").
Ik ben 27 jaar en zit nu in ronde 8 voor  ons eerste kindje.
Mijn NOD is op 30 april. Eind deze week ben ik vruchtbaar dus dat wordt weer flink klussen!!!!! Ik begin inmiddels heel ongeduldig te worden en  ben nu  met het slikken van tarwekiemolie en het dragen van een maansteen begonnen, hopen dat het helpt, je weet maar nooit.

Groetjes,
Esprit

Hoi,

Nou, hihi, die van mij dus ook, en eerlijk gezegd was hij er blijkbaar eerder aan toe dan ik. We zijn namelijk   begonnen omdat ik nu eindelijk eens gestopt ben met roken, en dat voelt heerlijk, nu in de eerste ronde en vandaag mijn eerste officiele NOD dag, zoals ik hier vaak lees, hahaha. Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden en het alhoewel ik het wel spannend vind, zal ik blij zijn als we de 1e keer gehad hebben, want mijn moeder en zus zitten al te zeggen dat ik een zwangere vibe uit aan het stralen ben, maar ik ben bang dat dat de 1,5 kilo van het stoppen met roken is, hahaha. Nu heb ik enorm gespannen borsten, maar ja, die heb ik dus elke maand, dus dat zegt helemaal niks. Zo ff poedelen en dan naar mijn werk. Iedereen veel succes vandaag! Groetjes Tamara

Hoi Fennie,

Welkom hier.

Wij zijn nog in onze eerste ronde en hopen natuurljik snel in verwachting te zijn! En hopelijk gaat het bij jullie ook snel gebeuren.

Veel plezier hier en succes!!!

Liefs,
Sting

Terug
Bovenaan