hij is er eindelijk

hoi hoi

we zijn gisteren op 19.16 de trotse ouders en zus geworden van onze zoon en broertje robin.
hij weegt 3385 gram en is 51 cm lang.
hij doet het heel goed.

nu kunnen we eindelijk gaan genieten

groetjes josje

'gefeliciteerd!!!
Heel veel geluk en plezier met jullie 4 tjes.
Hoop dat niet allen met Robin alles goed gaat zoals je schrijft, maar ook met jou.
Geniet ervan!
Groetjes hanneke

ow en trouwens mijn oudste woog precies evenveel en ook op de 28e geboren (wel 7 jaar geleden) en das echt een schatje en super makkelijk. voorspeld misschien veel goeds!

heey meid

van harte gefeliciteerd met jullie zoon leuke naam onze oudste zoon heet ook robin alleen spreek je zijn naam uit als roobin maar geniet van je kleine ventje mijn robin wordt dinsdag 12

groetjes tamjoh

GEFELICITEERD!!!!!!! Geniet ervan! Die kraamweek is zo weer voorbij... ik kan er nu nog naar terug verlangen... zo gezellig en je wordt helemaal verwent... je hoeft even niks... HEERLIJK!

Oh meid, leuk gefeliciteerd. En idd wat bloempje zegt, mijn kraamweek is sinds vandaag ook voorbij en ik moet zeggen dat het echt even slikken is. De gezelligheid en de verwennerij is inderdaad even weg. In zoverre dat ik gelukkig mijn mannetje nog twee weken thuis heb... maar toch even anders.
Geniet ervan en super veel geluk voor jullie allen.

Liefs

Terug
Bovenaan