Hij is er !!!!

Hallo allemaal,

We zijn trotse ouders geworden van een mooie zoon.
Hij heet Quintis, woog 2975 grem en 47 cm groot.
Hij is vorige week zaterdag (28-01) geboren met 36 weken zwangerschap.

Ik ging op controle en toen waren mijn vliezen al gebroken.
Ik verloor steeds een beetje vruchtwater.
Mijn gyn. heeft me toen meteen naar de verloskamer gebracht voor verdere onderzoeken.
Na overleg hebben ze besloten om mijn cerclage meteen te verwijderen omdat er een kans bestond dat binnen 24 uur de bevalling spontaan op gang kon komen en ze geen risico wilden lopen.
Dat was op donderdag 26-01.
Op een paar weeen na bleef het rustig en werd ik vrijdags overgeplaatst naar de afdeling.
Ik moest minimaal 48 uur blijven en 3 keer per dag werd er een ctg gemaakt en mijn temp in de gaten gehouden.
Op zaterdag voelde ik me anders dan normaal.
De kleine was verdacht rustig tijdens de ctg, terwijl ie normaal erg actief was.
Ook had ik erg veel last van mijn rug. Maar verder ging het wel.
Tegen 11 uur werd de pijn erger en vertrouwde ik het niet meer helemaal.Een kruik voor mijn rug hielp maar een beetje.
Weer opnieuw een ctg en toen bleek ik dus weer weeen te hebben.
Dokter erbij gehaald en toen had ik 3 cm ontsluiting, een half uur later kwamen de weeen steeds vaker en werd ik naar de verloskamer gebracht.
Dat was om 14 uur, en toen ging het erg snel.
De ene wee naar de andere wee volgde. Ik kreeg amper de tijd om ze weg te puffen of de volgende wee was er al.
Mijn vriend heeft geholpen hem ter wereld te brengen samen met de dokter. En om 15.21 uur was ie er !!!!!

Hij bleek wel ziek te zijn en kreeg antibiotica en moest dus nog ff in het ziekenhuis blijven.
Maar hij doet het hardstikke goed, krijgt vandaag de laatste antibiotica en morgen is de grote dag.
DAN MAG HIJ EINDELIJK MEE NAAR HUIS !!!!

Nou een heel verhaal hahahaha
Dames die nog moeten bevallen heel veel succes en de dames die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd !!!!!

Heel veel liefs Patricia

 
Terug
Bovenaan