Hoi hoi,
Ik ben afgelopen weken ook aardig aan het tobben geweest met Amy.
Ook niet willen drinken, wel fruithapje en warmhapje, en dan sávonds de laatste fles binnen 5 min. opdrinken. Amy heeft ook nog geen tandjes(bijna 7 mnd). Na een paar dagen toch naar de huisarts gegaan...bleek ze opgezette klieren te hebben, waardoor ze niet kon drinken(was erg pijnlijk).
Heeft ze antibiotica gekregen, waardoor ze weer heel veel darmpkramjes kreeg. Ze was op zo'n moment niet te troosten, niets hielp. Paracetamol niet, cinababy, warmbadje..etc. En ze weigerde weer de eerste en middag fles. Weer naar de huisarts, bleek ze spruw in haar mondje te hebben van de a.b. Schijnt wel vaker voor te komen en krampjes kwamen toch echt van ook van de a.b. Als deze afgelopen was zou dit ook minder worden.
Nu heb ik bij een reform zaak iets gehaald voor darmkrampjes:ABC Dophilus Powder van Solgar, dit is een soorst darmflora poeder wat je gewoon door de fles heen kan doen. Werkt perfect...Amy heeft zelfs nu meer dan 1x per dag ontlasting...iets wat ik totaal niet gewend was. Want soms poepte ze gewoon niet en dan kreeg ik er ook geen voeding meer bij haar in.
Nou heel verhaal...maar goed soms weet je het niet meer en dan heb je miss. iets aan een andermans verhaal.
Groetjes en succes met je manneke.