Hij is zichzelf niet meer ....tandjes?

A

Anoniem

Guest
Hier is vast al 1001 keer een topic over gegaan maar toch nog maar een keertje. Benjamin heeft nog altijd geen tandjes. Maar nu sinds een paar dagen, juist sinds we op vakantie zijn (ik mail nu vanaf vak adres), is hij echt een ander kind. Hij sliep altijd redelijk goed en at flink. Hij wil nu niks eten, is huilerig en s nachts heeel veel wakker. Poeh...... Echt super vermoeiend.

Wat denken jullie kan ik ervan uitgaan dat het tandjes zijn? Er is nog niks te zien bij m.
Goetjes Marieke

Zou heel goed kunnen. Tegen de tijd dat je ziet dat de tandjes in aantocht zijn vind ik dat het ergste alweer achter de rug is. Dit herinner ik me van Tijmen, onze oudste. Misschien kan je chamodent druppeltjes geven? Of kan je die nu niet halen op vakantie?
Floor kreeg ineens twee tandjes toen ze 2,5 maand was zonder een kik te geven. Ik ben bang dat ze met de volgende tandjes zich dubbel en dwars laat horen, haha.
Ze is trouwens 7 maanden en heeft sinds die eerste tandjes nog niks erbij gekregen. Fijne vakantie nog! Hopelijk komt hij straks weer een beetje in een betere stemming!
groetjes,
Ruth

het zou kunnen, maar het hoeft niet. het kan ook dat hij iets onder de leden heeft, wat je pas over een paar dagen aan hem kunt zien.

chamodent, bijtring ik zou het allemaal proberen.

Hi,

Even inhakend: heeft de chamodent bij jullie geholpen? Onze uk heeft waarschijnlijk ook last van zijn tandjes en we zijn er vanmiddag mee begonnen. Ik weet dat ik nog geen resultaat mag verwachten, maar hoe ging dat bij jullie?

Gr. Tamara.

Hoi ik geef inmiddels ook een ander spul (niet homeopathisch) ben even de naam kwijt, je smeert t een beetje op het tandvlees, zal het nog even opzoeken. Helpt beter dan chamodent denk ik, en ook sneller

Het produkt dat ik gebruik tegen de pijn bij doorkomen tandjes is Dentinox
groetjes

Hoi hoi,

Ik ben afgelopen weken ook aardig aan het tobben geweest met Amy.
Ook niet willen drinken, wel fruithapje en warmhapje, en dan sávonds de laatste fles binnen 5 min. opdrinken. Amy heeft ook nog geen tandjes(bijna 7 mnd). Na een paar dagen toch naar de huisarts gegaan...bleek ze opgezette klieren te hebben, waardoor ze niet kon drinken(was erg pijnlijk).

Heeft ze antibiotica gekregen, waardoor ze weer heel veel darmpkramjes kreeg. Ze was op zo'n moment niet te troosten, niets hielp. Paracetamol niet, cinababy, warmbadje..etc. En ze weigerde weer de eerste en middag fles. Weer naar de huisarts, bleek ze spruw in haar mondje te hebben van de a.b. Schijnt wel vaker voor te komen en krampjes kwamen toch echt van ook van de a.b. Als deze afgelopen was zou dit ook minder worden.

Nu heb ik bij een reform zaak iets gehaald voor darmkrampjes:ABC Dophilus Powder van Solgar, dit is een soorst darmflora poeder wat je gewoon door de fles heen kan doen. Werkt perfect...Amy heeft zelfs nu meer dan 1x per dag ontlasting...iets wat ik totaal niet gewend was. Want soms poepte ze gewoon niet en dan kreeg ik er ook geen voeding meer bij haar in.

Nou heel verhaal...maar goed soms weet je het niet meer en dan heb je miss. iets aan een andermans verhaal.

Groetjes en succes met je manneke.

Terug
Bovenaan